بهره‌برداری از دو ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال در استان البرز

۱فروردین ۱۳،

بهره‌برداری از دو ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال در استان البرز

استاندار البرز از بهره‌برداری از دو ایستگاه مترو در نیمه دوم سال جاری در این استان خبر داد.

 

به نقل از فارس، اصغر عربیان اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم همچنین افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که امسال باید توسط مدیران ذیربط اجرایی شود.

وی ادامه داد: استان البرز به واسطه مهاجرپذیر بودن و همچنین افزایش نرخ جمعیت می‌طلبد تا طرح‌های توسعه‌ای حمل و نقل عمومی در آن به جدیت دنبال شود تا در آینده با مشکلات کمبود این ناوگان و گره‌های ترافیکی بزرگ مواجه نشویم.

این مسئول با بیان این که توسعه مترو یکی از مهم‌ترین اقدامات برای پیشگیری از ترافیک و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی است افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده دو ایستگاه مترو در کرج در نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عربیان تأکید کرد: این دو ایستگاه در چهارراه طالقانی و حصارک می‌باشد که در نیمه دوم سال ۹۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار البرز بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده روند توسعه پروژه قطار شهری در کرج بسیار مطلوب است که امیدواریم با این روند شاهد توسعه این مهم در استان البرز باشیم.

استاندار البرز پروژه قطار شهری کرج را یکی از طرح‌های مهر ماندگار عنوان کرد و گفت: با اعتباراتی که به این منظور دیده شده است بخشی از این پروژه روند تکمیلی خود را در سال ۹۲ طی خواهد کرد.

وی با اشاره به جزییات تکمیل این طرح و با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: مسیر ۶٫۵ کیلومتر از این پروژه با افتتاح دو ایستگاه چهار راه طالقانی و حصارک در شش ماهه دوم سال ۹۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون در هفت ایستگاه این پروژه عملیات عمرانی انجام می‌شود و پیشرفت فیزیکی مطلوبی را طی کرده است.

دوشنبه ۵ فروردین   ۱۶:۳۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.