بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد رامهرمز تا ۶ ماه آینده

۲۰خردادماه،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز با تشریح وضعیت چهار پروژه‌ی عمرانی این واحد آموزشی، از بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا ۶ ماه آینده خبر داد.

جابر محمدموسایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی پروژه احداث خوابگاه دانشجویی دختران این دانشگاه، اظهارداشت: پروژه ساخت خوابگاه دانشجویی دختران با ظرفیت ۶۰۰ نفر و مساحت ۸۰۰۰ مترمربع طراحی و اعتبار لازم برای احداث آن سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده‌ است، اما این پروژه در حال حاضر به سبب بروز مشکل با پیمانکار متوقف است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل می باشند، افزود: در مجموع حدود ۸۰۰ دانشجوی دختر و پسر در ۶ خوابگاه‌ اجاره‌ای و ملکی دانشگاه ساکن می باشند که خوابگاه ملکی به دانشجویان پسر و خوابگاه‌های اجاره‌ای به دانشجویان دختر اختصاص دارد، البته خوابگاه تازه تمام دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه را پوشش می‌دهد.

رییس دانشگاه آزاد رامهرمز با اشاره به سه پروژه عمرانی دیگر این دانشگاه، تصریح کرد: احداث ساختمان آموزشی، کتابخانه و آزمایشگاه و آسفالت محوطه دانشگاه از دیگر پروژه‌های عمرانی این دانشگاه است.

وی ادامه‌داد: پروژه ساختمان آموزشی با مساحت ۶ هزار و ۱۴۵ متر مربع و اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مشتمل بر ۴۰ کلاس است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌است، همچنین ساختمان آزمایشگاه و کتابخانه با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

محمدموسایی با بیان اینکه اعتبار تمام این پروژه‌ها از محل بودجه داخلی دانشگاه تأمین شده‌ است، افزود: آسفالت محوطه دانشگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و مساحت ۸۰۰۰ متر مربع از دیگر برنامه‌های عمرانی دانشگاه در سال جاری است که البته این پروژه طی چند روز آینده تکمیل می‌شود، همچنین دیگر پروژه‌های دانشگاه در صورت عدم بروز مشکل تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.