بهره‌برداری از پهپادهای یسیر و رعد ۸۵ در رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع)

اردیبهشت ۱۴۰۳

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از پهپادهای یسیر و رعد ۸۵ در رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع) استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ “کیومرث حیدری” جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از تکاوران این نیرو در جمع خبرنگاران با اشاره به یگان پهپادی نزاجا اظهار داشت: این یگان یکی از یگان‌های مجهز، پا در رکاب و توسعه‌یافته نیروی زمینی است.
 
وی افزود: همه پهپادهایی که ما داریم مأموریت‌های متفاوتی از جمله مأموریت‌های عملیاتی و اطلاعاتی دارند و پهپاد “یسیر” نیز که صبح امروز رونمایی شد دارای همین مأموریت‌ها است، اما سقف پرواز طولانی‌تر و توانمندی و قابلیت‌های مأموریتی و اطلاعاتی بهتری دارد.
 
امیر حیدری تصریح کرد: در صدد هستیم توانمندی‌های منحصربه‌فرد این پهپاد را در رزمایش‌های پیش رو به منصه ظهور برسانیم و قصد داریم که اگر بخشی از قابلیت‌های آن نیز نیاز به اصلاح داشته باشد در رزمایش پیش رو (رزمایش قمر بنی‌هاشم) آن را ارتقا دهیم.
 
وی دربارهٔ استفاده از پهپاد یسیر در رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: این پهپاد قطعاً در این رزمایش استفاده می‌شود و در همه رزمایش‌ها برای ارتقاء توان پهپادی نیروی زمینی از این توانمندی‌ها استفاده خواهد شد.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش دربارهٔ پهپاد “رعد ۸۵” گفت: این پهپاد نیز از نسل پهپادهای نزاجا است که در رزمایش پیش رو آن را مورد استفاده قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.