بهره‌برداری از ۳ بوستان تازه در غرب تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

به منظور استفاده iبهینه از پتانسیل‌های منطقه در توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست سه بوستان تازه iبه مساحت ۱۸هزارمترمربع در غرب تهران احداث وبه iبهره برداری رسید.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ سعید طلوعی با اعلام این خبرگفت: iبه منظور استفاده iبهینه از فضاهای موجود و پتانسیل منطقه در افزایش سرانه فضای سبز و حرکت در مسیر توسعه پایدار شهری، بوستان‌های محلی و فرامحلی احداث می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۰بوستان در منطقه وجود دارد افزود: هم‌اکنون عملیات احداث سه بوستان تکمیل شده و آماده iبهره‌برداری است و مابقی نیز در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.
 
شهردار منطقه ۵ افزود: بوستان‌های فاطمیه  iبه مساحت ۵۷۴۷ متر مربع ، ساناز iبه مساحت ۸۴۵۸ متر مربع و المهدی iبه مساحت ۳۱۰۰مترمربع احداث و آماده iبهره‌برداری است.
 
 طلوعی احداث و توسعه فضای سبز در بدنه بزرگراه‌های شهید آبشناسان ،حکیم ،ستاری، باکری، همت و همچنین بازپیرایی فضای سبز بوستان‌های نغمه، شرق آزادی و… را از دیگر طرح‌های اجرایی منطقه برشمرد.
 
وی سرانه فضای سبز منطقه را ۲۵متر مربع iبه ازای هر نفر عنوان نمود و گفت: با وجود فضای سبز بدنه بزرگراه‌ها رمپ و لوپ‌ها، لچکی‌ها، ۱۶۳ بوستان و همچنین کوهسار سرانه فضای سبز منطقه از وضعیت مطلوب و متناسب با استانداردهای جهانی برخوردار است.
 
شهردار منطقه ۵ ادامه داد: iبه منظور استفاده iبهینه از فضای موجود در غنی‌سازی اوقات فراغت زمین بازی کودکان و توسعه فضاهای ورزشی در محلات نصب وسایل بازی و ست ورزشی در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.