بهره‌برداری بیش از ۱۰۰ طرح شهری تا پایان ماه جاری در منطقه ۴

۲۱فروردین۱۳،

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ از افتتاح و بهره برداری ۲۲ پروژه زیست‌محیطی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در قالب بیش از ۱۰۰ طرح شهری ماه جاری به بهره برداری خواهند رسید.

حمید ناصحی‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای ایجاد تسهیلات رفاهی و تفریحی برای شهروندان، عملیات احداث ۸ بوستان محلی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از خرداد ماه سال قبل در سطح منطقه آغاز شد و فروردین ماه به پایان رسید.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: بوستان های آویا‌، مجتمع ولیعصر‌ (عج‌)‌، ارکیده‌، شاهین، قشم‌، هادی گیلان و اردیبهشت از جمله این بوستان‌ها می باشند.
ناصحی‌ تصریح کرد: به منظور بالا بردن امنیت تردد بیش از ۱۴۰ عدد برج نوری ۸ و ۱۲ متری شامل ۱۲ و ۲۴ پروژکتو‌ر lED‌‌‌ با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در سطح منطقه نصب و ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ با اشاره به نصب و رونمایی‌ از المان‌ های حجمی در سطح منطقه اضافه کرد: از شهریور ماه سال قبل عملیات ساخت و نصب ۲۴ المان‌ حجمی تندیس و سرویس‌های مشاهیر در سطح منطقه بویژه فرهنگسرای اشراق آغاز شد و اسفند ماه و همزمان با آغاز نوروز ۹۲ به پایان رسید.
وی در ادامه با اشاره به کاشت و توسعه قابل توجه فضای سبز منطقه ۴ بیان کرد: در کنار پروژه‌های قابل افتتاح این موزه در فروردین ماه اجرای کمربند سبز حریم منطقه و کاشت درخت در فضایی به مساحت ۴۵۰ هکتار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در فروردین ماه سال جاری است.
ناصحی‌ احداث اولین مرکز آموزشی گل و گیاه در منطقه را از جمله پروژه های زیر ساختی عنوان کرد و یادآور شد: مرکز آموزشی باغ ایرانی به عنوان اولین مرکز گیاه شناسی‌ با امکانات ویژه آموزشی در بوستان ساحل حکیمیه‌ آماده بهره‌برداری است.
وی خاطرنشان کرد: نصب ۲۸۰ پایه سولار‌ (خورشیدی)، احداث بیش از ۱۰ زمین بازی کودکان، نورپردازی و زیبا‌سازی و ۹ پل‌سواره رو و بیش از ۵۰ پل عابر پیاده به همراه ده‌ها طرح دیگر در فروردین ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.