بهره‌برداری و ساماندهی پایانه‌های سروری و شاهد

۱۴م دیماه ،

بهره‌برداری و ساماندهی پایانه‌های سروری و شاهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از بهره‌برداری و ساماندهی پایانه‌های سروری و شاهد و لزوم اجرای این طرح به سبب وجود ۶ نقطه پر مسافر و پر تردد مترو صادقیه، مترو خیام و مترو علی آباد خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز، زلفی گفت:پایانه شهید سروری از پایانه‌های شمال غربی منطقه ۱۹ در مرز سه منطقه ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ از اهمیت خاصی برخوردار است روزانه ۱۰ هزار نفر از شهروندان منطقه ۱۹ از طریق این پایانه جابه جا می‌شوند.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: عبور خط ۳ مترو از کنار پایانه شهید سروری، نیازمند ساماندهی این پایانه در ۶ نقطه پر مسافر و پر تردد مترو صادقیه، مترو خیام، مترو علی آباد در مسیر اتوبوس‌های این پایانه است.
زلفی در ادامه با اشاره به پایانه شاهد گفت: پایانه شاهد از پایانه‌های ضلع جنوبی منطقه ۱۹ در کنار درب ورودی بهشت زهرا و در مسیر ایستگاه مترو شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری و دانشگاه شاهد است که روزانه ۳۰ هزار مسافر از طریق این پایانه جابه جا می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص ساماندهی این پایانه گفت: احداث دیوار دور پایانه شاهد، برقراری روشنایی محوطه، نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس، تجهیز و راه اندازی نمازخانه، سرویس بهداشتی، ساختمان‌های خدماتی و فروشگاهی از اقدامات حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص ساماندهی این پایانه است.
زلفی افزود: در سال آینده با هدف ارائه خدمات بیشتر به پایانه‌های سروری و شاهد، آسفالت محوطه، راه اندازی اتاقک کنترل خطوط از اقدامات تکمیلی ساماندهی این دو پایانه است.
وی در پایان با اشاره به پروژه‌های آتی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ افزود: تقاطع بزرگراه شهید هاشمی و علامه عسگری در حال حاضر در دست تکمیل و احداث خط مترو توسط شرکت مترو و احداث پل‌های رو گذر و ارائه خدمات حوزه عمرانی منطقه است بعد از اتمام کار حوزه عمرانی، خدمات تکمیلی این طرح در بخش ایمن سازی این تقاطع‌های غیر هم سطح، از پروژه‌های آتی حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ است.

جمعه ۱۵ دى   ۱۱:۲۶

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.