بهره برداری از بزرگراه آزادگان

جام جم آنلاین: شهردار تهران گفت: تا قبل از آغاز زمستان ۱۷ کیلومتر باقی مانده از بزرگراه آزادگان، از سه راه فتح تا میدان بسیج که پر ترافیک ترین نقطه در کشور است تکمیل خواهد شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح همزمان بزرگراه های شهید زین الدین و شهید خرازی در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: بزرگراه های کرج ، ساوه ، قم و خراسان از طریق جاده امام رضا(ع) و بزرگراهی که از سمت جاجرود به تهران می آید از رینگ آزادگان عبور می کند.

وی افزود: برنامه ما این بود که تا سال ۱۴۰۰ بر اساس طرح جامع مجموعه بزرگراهی تهران به اتمام برسد اما تا پایان سال ۹۱ بزرگراه ها و رینگ اطراف تهران به طور کامل تکمیل می شود.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که منابع مالی شهرداری از کجا تامین شده و آیا با گذشت هفت ماه از آغاز سال رقمی دریافت کرده اید، اظهارداشت: پیش از این نیز گفته ام مطالبات ما پرداخت نشده است اما مردم نباید نگران بوده و دغدغه ای داشته باشند.

قالیباف افزود: در مجموعه شهرداری و هر سازمان دیگری مدیران مسوولیت پیگیری این مسائل را دارند مردم نیز احساس نکنند که شهرداری مشکل مالی ندارد مشکلاتی که در شهرداری داریم واقعا طاقت فرسا است ولی به هر حال مجموعه مدیریت شهری می تواند مشکلات را حل کند.

شهردار تهران در ادامه با مثمرثمر خواندن بزرگراه های جدید اظهارداشت: به واسطه احداث اتوبان های جدید تقاضای سفر نیز افزایش می یابد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.