بهره برداری از سه پروژه راه دراستان هرمزگان

۲ شهریور – ۰۳:۵۹:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

درهفته دولت انجام می پذیرد؛

بزرگنمایی:  

مدیریت ساخت و توسعه ی راههای اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان از به بهره برداری رسیدن سه پروژه راه در هفته دولت خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، علی علیزاده با بیان این مطلب گفت : در ادامه تکمیل باند دوم محور شریانی بندر عباس – سه راهی کهورستان به سمت شهرستان لارستان در استان فارس ، این اداره کل ۶ کیلومتر از این بزرگراه را آماده افتتاح دارد.
وی ادامه داد : اهمیت این محور از آن جهت است که علاوه بر اینکه یکی از مسیرهای بین استانی است ، قسمتی از مهمترین و نزدیکترین محور دسترسی شهرستان بستک و توابع آن به مرکز استان است.
علیزاده در ادامه تشریح پروژه های افتتاحی هفته دولت در بخش راههای اصلی استان ادامه داد : از دیگر پروژه های مهم استان، احداث بزرگراه گهکم ـ فورگ می باشد که امسال با تلاش این اداره کل ۶ کیلومتر از آن آماده بهره برداری است.
وی با اشاره به این که محور گهکم – فورگ یکی از محورهای شریانی استان و منتهی به استان فارس است افزود: علاوه بر ارتقاء ۶ کیلومتر از این مسیر به بزرگراه یک دستگاه پل بزرگ (پل هاشم آباد) با ۹ دهانه ۲۰ متری با عرشه بتنی در این مسیر احداث گردیده که با با بهره برداری از آن شاهد ترافیک روان و محوری ایمن خواهیم بود .
مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد : سومین پروژه آماده افتتاح در این بخش بهسازی محور شهرستان پارسیان به سمت بوستانو به طول ۴ کیلومتر است که با بهره برداری از آن علاوه بر ایمن سازی و ارتقائ در جه راه از راه روستایی به راه اصلی ، دسترسی اهالی منطقه و گردشگران به ساحل دریا میسر می شود.
علیزاده هزینه اجرای این پروژه هارا بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۳۱۵۵۹۵۰۸۸۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.