بهره برداری از ۱۹۶ هزار واحد مسکونی مهر و ۷۰۴ پروژه جاده ای

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

افتتاح ۱۹۶ هزار و ۷۰۹ واحد مسکونی مهر و ۷۰۴ پروژه جاده ای بخشی از برنامه های وزارت راه وشهرسازی در ایام الله دهه مبارک فجر است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌بهره برداری از ۱۹۶ هزار و ۷۰۹ واحد مسکونی ، سه پروژه بیمارستانی و ۳۸ پروژه توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی و الگوسازی در بافت فرسوده از برنامه های حوزه مسکن و شهرسازی این وزارتخانه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر است.

بنابراین گزارش ممتاز به نقل از برای ساخت واحدهای مسکونی مهر قابل افتتاح در دهه فجر ۴۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال ، بیمارستانها۵۵۶ میلیارد ریال و پروژه های توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی ۳۳۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این گزارش ممتاز به نقل از حاکی است بهره‌برداری از ۷۰۴ پروژه جاده ای با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال و ۶۲ پروژه دریایی با اعتبار سه هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال از برنامه های حوزه حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در ایام‌ا… دهه مبارک فجر است.

همچنین بهره برداری از ۲۳ پروژه حمل ونقل هوایی با اعتبار ۳۵۱ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه هواشناسی با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال در کنار ۲۴ پروژه ریلی از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.