بهره برداری مرکز فرآموز مهارت های زندگی ویژه کودکان منطقه ۱۹

۱۴ام بهمن ،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری و راه اندازی مرکز فرآموز مهارت های زندگی ویژه کودکان منطقه ۱۹،به منظور ارتقای سطح سلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حوزه سلامت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹، در راستای ارتقای سطح سلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان اقدام به راه اندازی مرکز فرآموز جهت اموزش مهارت های زندگی به کودکان کار و بهره برداری خواهد نمود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با هماهنگی و آموزش و پرورش منطقه ۱۹ ویژه کودکان مقطع ابتدایی، بهره مندی از آموزش های لازم به طور غیرمستقیم، از طریق تماشای نمایش، مشارکت در اجرای نمایش و نیز در اتاق فکر و جنگل، به بهره برداری خواهد رسید.
جوادی در ادامه گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب مربیان مدارس و والدین دانش آموزان حوزه سلامت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ در صدد اجرای مستعمر برنامه های آموزشی در این مرکز قرار خواهد گرفت.
وی در پایان با اشاره به نحوه ارائه خدمات این مرکز به شهروندان منطقه ۱۹ افزود: بسته های آموزشی فرهنگی در خصوص مهارت های زندگی کودکان، تهیه و هنگام خروج کودکان از این مرکز، کارتهای اعتماد به نفس سی دی ها و بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی به عنوان هدیه به کودکان اهدا می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.