بهره برداری از بخش دیگری از دریاچه شهدای خلیج فارس

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۲۲ از بهره برداری کامل از محوطه و ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس و تکمیل بخشی دیگر از امکانات تفریحی گردشگری و پذیرایی تا ۲ ماه آینده در قطب تفریحی گردشگری پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۲، این موضوع در جشن بزرگی که به مناسبت میلاد باسعادت کریم آل طاها، امام حسن مجتبی (ع) در حوزه ساحلی دریاچه شهدای خلیج فارس با شور و حال خاص و با حضور بسیاری از شهروندان تهرانی برگزار شده بود، اعلام شد.
حسین مرادی شهردار منطقه در این جشن بزرگ با استقرار در جایگاه سخنران، به شهروندان بهره برداری کامل محوطه و ساحل از مجموعه تفریحی گردشگری شهدای خلیج فارس را مژده داد و گفت: با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان تهرانی از این مجموعه تا ۲ ماه آینده بطور کامل صورت می گیرد و طی آن پارک شهری ۲۰ هکتاری در غرب دریاچه با مبلمان کامل شهری، آلاچیقها و آنچه شما برای پذیرایی و اقامت چند ساعته خواسته اید، به بهره برداری می رسد و در اختیار شما قرار می گیرد. بهره برداری از رینگ جنوب غربی دریاچه نیز بخشی از این رخداد خوشایند است.
گفتنی است، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی، تقلید صدا، آتش بازی و اجرای برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان صدا و سیما از جمله بخشهای این برنامه بود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.