بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان iبهارستان/ کم کاری مسئولان مانع از ساخت بیمارستان شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

فرماندار شهرستان iبهارستان عصر امروز ازپروژه بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان بازدید نمود و گفت: این پروژه تا پایان سال iبه iبهره برداری می رسد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، یونس نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان امام حسین(ع) گفت: شهرستان iبهارستان iبه عنوان دومین شهرستان پر جمعیت استان تهران فاقد بیمارستان بوده که در مسافرت اول رئیس جمهور iبه این شهرستان دستور ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام حسین(ع) داده شد.
وی اظهار داشت: این پروژه تنها پروژه مهر ماندگار است که افتتاح آن می بایست در تیر ماه ۹۲ iبه iبهره برداری برسد اما iبه سبب نیاز شدید مردم این منطقه ، این بیمارستان تا پایان سال iبه iبهره برداری می رسد.
نوبخت اذعان نمود: طبق آخرین گزارش تفسیری iبه سبب کمکاری بعضی از بخش های این پروژه از وقت اصلی خود عقب مانده که انتظار می رفته مسئولین مسکن شهرسازی و مرکز iبهداشت و درمان پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات را انجام می دادند.
وی با اشاره iبه واگذاری انشعابات آب، برق، تلفن و پروانه ساختمانی این بیمارستان خاطر نشان نمود: طبق مصوبات هیئت دولت واگذاری انشعابات آب،‌ برق، گاز، تلفن و صدور پروانه ساختمانی بر عهده مسئولان ذیربط هرکدام از این انشعابات است که باید هرچه سریعتر این مصوبات تا پایانت iبهره برداری جامع  عمل بپوشد.
* کم کاری مسئولان مانع از ساخت بیمارستان شد
همچنین مشاور این پروژه اظهار داشت:‌ که مشکل اجرای این پروژه از کمبود اعتبارات مهر ماندگار و پیش بینی شده از سوی دولت است و ما iبهره برداری این طرح هیچ گونه کمک کاری نداشته ایم.
وی خاطر نشان نمود:‌اگر اعتبارات طرح مذکور هر چه سریعتر تامین شود قول می دهیم این بیمارستان تا پایان سال iبه برسد چرا که این پروژه در حال حاضر فعال بوده و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی داشته است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.