بهره برداری از دو خانه اسباب بازی دیگر در ورودی غربی تهران

۲۰اردیبهشت،

شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به تجهیز تمامی خانه های اسباب بازی موجود در منطقه از بهره برداری دو خانه اسباب بازی دیگر در سطح منطقه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: گام اول در امر آموزش شهروندی، آموزش کودکان به عنوان شهرداران خانواده است و در راستای فعال سازی خانه های اسباب بازی به عنوان مکانی جهت آموزش شهرداران خانواده هر محله ، اقدامات بسیار مناسبی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: با اضافه شدن این دو خانه اسباب بازی در محلات سرآسیاب مهرآباد جنوبی و فتح ، هم اکنون تمامی محلات سطح منطقه دارای خانه اسباب بازی بوده و بصورت مناسبی تجهیز شده اند.
 
سلطانی افزود: فعالیت های این خانه ها نظیر آموزش و تعامل کودکان با گروه همسال خود، ارائه خدمات آموزشی از طریق بازی و اسباب بازی های مناسب به کودکان، آموزش و تقویت مهارت های زندگی و سبک زندگی سالم به کودکان از طریق بازی آموزی تقویت می گردد.
 
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: افزایش خلاقیت مادران در جهت بکارگیری مناسب اسباب‌بازی و شیوه‌های بازی برای کودکان و تعامل هدفمند مادر و کودک از اولویت ها و محورهای اصلی فعالیت های خانه های اسباب بازی بوده که در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.