بهره برداری از ۸ ایستگاه خط ۳ مترو

۳۱فروردین۱۳،

گره کور کرایه های تاکسی را منطق حل می کند

بهره برداری از ۸ ایستگاه خط ۳ مترو

معاون حمل و نقل وترافیک شهردار تهران با اشاره به مخالفت فرمانداری دربارهٔ مصوبه نرخ های تازه کرایه های تاکسی گفت: برای حل مشکل کرایه های تاکسی باید منطقی بود و معیشت رانندگان تاکسی را در نظر گرفت .

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این که برای گشودن گره نرخ های تازه کرایه تاکسی باید تصمیمات منطقی گرفت، گفت: وقتی جامعه با تورم ۳۰ تا ۴۰ درصد روبرو است و افزایش هزینه های به تمامی اقشار جامعه فشار می آورد نمی توان گفت که رانندگان تاکسی کرایه های خود را افزایش ندهند. آنها هم  جزو همین مردم می باشند و گرانی ها هم برای آنها هست.

وی ادامه داد: آنها هم همین گوشتی را می خرند که سایر مردم جامعه خریداری می کنند و همان اجاره ای را می دهند که دیگران پرداخت می کند. چرا آنها با وجود گرانی بیمه و لوازم یدکی و … نبایدبه میزان معقول کرایه ها را که جامعه نیز آن را می پذیرد افزایش دهند.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: با توجه به پیگیریهایی که از رئیس شورای شهر تهران داشتم مشکلی در این رابطه وجود ندارد و به زودی نرخ تازه کرایه ها ابلاغ می گردد.

وی با تاکید بر این مسئولان با تدبیر و عقلانیت نگذارند که بخش بزرگی از جامعه دچار آسیب شود گفت: نرخ های تازه افزایش حداقلی داشته اند و رانندگان با ایثار فشارهای بسیاری را تحمل می کنند. ما نیز با جدیت حقوق رانندگان تاکسی را دنبال می کنیم .

بهره برداری از ۸ ایستگاه خط ۳ مترو در سه ماهه اول سال

معاون شهردار تهران با اشاره به بهره برداری از ۸ ایستگاه خط ۳ مترو به طول ۱۲ کیلومتر گفت: ما در ۳ شیفت و ۲۴ ساعته در کارگاه های خط ۳ مشغول به فعالیت هستیم و تا سه ماه اول سال بخشی از خط ۳ به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این ایستگاهها، شهروندان نیمه جنوبی و جنوب غربی پایتخت که کمتر از امکان وسیله نقلیه شخصی برخوردار می باشند می توانند به راحتی تردد کنند .

دوشنبه ۲ اردیبهشت   ۹:۵۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.