بهره برداری اولین خانه کشتی شمال پایتخت

شهردار منطقه یک گفت: به منظور گسترش فضاهای فرهنگی – ورزشی و خط هویت ملی و ارتقاء ورزش های باستانی در بین جوانان اولین خانه کشتی درشمال تهران احداث و به بهره برداری رسید.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: شمیرانات در گذشته کشتی گیران بزرگی را به جامعه ورزشی معرفی کرد اما طی ۳۰ سال گذشته با کمبود فضاهای ورزشی مواجه بوده و از لحاظ زیرساخت های فرهنگی – ورزشی یکی از مناطق محروم شهر تهران محسوب می شود بر همین اساس مدیریت شهری بر آن شد تا سالن کشتی شهید منصوری برزگر را در محله ولنجک احداث کند.

وی بیان کرد: با اتمام این مجموعه علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند با کاهش سفرهای درون شهری و هزینه ها در منطقه یک به خانه کشتی و امکانات آن دسترسی داشته باشند.

یزدانی تصریح کرد: ساخت مجموعه ورزشی ولنجک در سال ۸۷ در ۵ طبقه کلنگ خورد و طبق برنامه ریزی های انجام شده ، بخشی از آن به خانه کشتی منصور برزگر اختصاص یافت.

وی گفت: مجموعه بانوان ولنجک به مسافت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع و خانه کشتی به مسافت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع است و امکانات آن شامل ساختمان اداری ، سالن ورزشی ، بدنسازی ، کشتی است که در حال حاضر ساخت این مجموعه به پایان رسیده و آماده بهره برداری است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.