بهره برداری طرح های ضربتی و جهادی ویژه فضای سبز منطقه ۱۸

۲۱ام بهمن ،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸، از بهره برداری طرح های ضربتی و جهادی ویژه فضای سبز منطقه ۱۸، در محلات این منطقه در ماههای پایانی امسال خبر داد.

امیر حسین عصاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  شناسایی واحدهای صنفی زباله ساز، صدور اخطاریه برای آن‌ها بر مبنای بند ۱۶ قانون مدیریت پسماند و ساماندهی آموزشی چهره به چهره شهروندان، عدم تخلیه خاک و نخاله توسط مالکان امکان در حال ساخت در معابر، از طرح های اجرایی حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۸ است.  

 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شناسایی کانونهای آلوده، جداول نیازمند مرمت و بهسازی، اجرای طرح جهادی مبارزه با جانوران موذی، افزایش بازدیدهای میدانی از معابر و اتخاذ تدابیری در این خصوص از اقدامات ضروری شهردار منطقه ۱۸ است.  
 
عصاری با اشاره به اجرای طرح‌های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۸ گفت: اجرای عملیات هرس زمستانه درختان معابر منطقه ۱۸، با هدف افزایش پویایی چشم اندازهای بصری و کاهش ناشی از ریزش گونه‌های مختلف گیاهی در معابر، از طرح‌های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۸ است.  
 
وی ادامه داد: تعداد ۲۵۰ اصله درخت چنار، توت بربرسیل رز، ختمی، خزرهره، در بوستان انتظاری، ۳ هزار اصله درخچه، هزار۲۰۰ اصله درخت اقاقیا نرک در خیابان کلاهدوز، ۱۰۰ اصله انواع توت، چنار، نارون در خیابان کلانتری از اقدامات انجام شده در امور فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ است.  
 
عصاری در پایان با اشاره به نحوه اجرای طرح ضربتی و جهادی فضای سبز افزود: ۲۵۰ اصله اقاقیا و نارون در خیابان رجائی، تعداد ۱۰۰ اصله ترون، چنار و توت نرک در خیابان شهید مصطفی خمینی و روستای ترشنبه ۳۰۰ اصله انواع توت و زبان گنجشک در روستای فیروز بهرام، ۷۵ اصله درخت در خیابان گلدسته و تعداد ۳۵۰ اصله در خیابان دستغیب هرس و سربرداری، با هدف افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، کاهش قابل توجهی از حجم ضایعات ناشی از ریزش گونه‌های مختلف گیاهی در معابر، از اقدامات ضروری در بهره برداری در این طرح است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.