بهره برداری مرکز فرآموز شهید هرندی در اسفندماه

۲۳م دیماه ،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ از بهره برداری و راه اندازی مرکز فرآموز شهید هرندی ویژه کودکان و نوجوانان دبستانی و مدارس راهنمایی مناطق ۲۲ گانه در اسفندماه خبر داد.

 باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: مرکز فرآموز شهید هرندی به منظور ارتقای مهارت های رفتاری کودکان،ویژه کودکان و نوجوانان مقطع دبستان و راهنمایی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، اسفند ماه در منطقه ۱۲ به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به طرح های دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ افزود: برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه شهروندان منطقه ۱۲،در موضوعات بهداشت بلوغ،زنان فردی،مشاوره پزشکی،روانشناسی و مهارت های زندگی در کانون های ده گانه پیشگیری از چاقی،دخانیات و دیابت سلامت و سالمندان،مادر و کودک،پزشکان،جوانان،مساجد،اهدای خون،معلولان از طرح های در حال بهره برداری منطقه ۱۲ است.
باصری ادامه داد: باشگاه چاقی در ۳۰۰ محله در سطح منطقه با ارائه خدمات مشاوره،تغذیه،روانشناسی و پزشکی با تشکیل پرونده ویژه شهروندان منطقه ۱۲،اجرای طرح سنجش عدالت در سلامت شهر،بررسی شاخص های سلامت شهروندان با تشکیل کمیته ها در بحث معضلات سلامتی،مداخله و حل این مشکلات از طرح های دیگر حوزه فرهنگی و اجتماعی است. /


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.