بهره برداری و نوسازی مدارس منطقه ۱۹

۳۰م دیماه ،

شهردار منطقه ۱۹، از بهره برداری و نوسازی مدارس منطقه ۱۹ و اختصاص بودجه بیش از ۴۵۰ میلیون تومانی به منظور تعمیرات، تجهیزات و نوسازی مدارس خبر داد.

عبادالله فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: با توجه به رویکرد اجتماعی بیش از پیش شهرداری منطقه ۱۹، همکاری دو سویه با آموزش و پرورش منطقه گام موثری برای کاهش مشکلات به شمار می آید.
وی ادامه داد: با توجه به نقش مهم و سازنده آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان، به عنوان آینده سازان، سعی بر ارائه بیشترین تسهیلات لازم به این نهاد نموده ایم.
فتح الهی با اشاره به نحوه ارائه خدمات ویژه مدارس منطقه ۱۹ افزود: تعمیر و ساخت سرویس های بهداشتی، نصب ایزوگام، خرید تجهیزات و تعمیر تاسیسات، هوشمندسازی کلاس های درس از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه ۱۹ است.
وی با بیان توضیحات بیشتر گفت: هوشمندسازی کلاس درس با تدریس چند رسانه ای ، ایزوگام ۱۶ مدرسه، رنگ آمیزی داخل ۹ مدرسه، رنگ آمیزی، دیوارنویسی ۵ مدرسه، رنگ آمیزی میز و نیمکت ۱۲۵ مدرسه، تعمیر ۳ مدرسه، انتخاب شهرداران مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.
فتح الهی در پایان با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۹ افزود: اجرای ۱۲۰ دوره آموزشی شهروندان، اجرای تئاتر آموزشی با موضوع حقوق شهروندی، اجرای طرح ویژه طیبه مشفقون با موضوعات احکام، جشن تکلیف دانش آموزان، اعزام به مشهد، اعزام شهرداران و شهرسازان جوان به ۳۰ سازمان، نهاد، اماکن مذهبی، فرهنگی و ورزشی و اجرای ۱۷۰ اردوی آموزشی در دیگر اقدامات حمایتی شهرداری منطقه ۱۹ است./محر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.