بهره برداری پارکینگ منطقه ۳، در هاله از ابهام

چند وقت پیش بود که مسئولان شهرداری منطقه ۳ از ساخت پارکینگ در مقابل شهرداری این منطقه ۳ که یک ساختمان تجاری،‌ اداری است خبر دادند اما هنوز این پارکینگ بعد گذشت چند ماه به بهره برداری نرسیده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، البته پارکینگ های هم در خیابان شریعتی روبروی ظفر احداث و آماده بهره برداری است که البته این پارکینگ مشارکتی است و عموم مردم از آن استفاده می کنند.

و دیگری هم که بصورت مشارکتی پارکینگ در ایستگاه شریعتی در خیابان شریعتی هم ساخته و در حال خدمت رسانی به مردم است.

البته مجتمع تجاری، اداری روبروی شهرداری منطقه ۳ واقع شده است که این مجتمع بصورت مشارکتی است و قرار بوده قسمتی از آن به عنوان پارکینگ برای مردم مراجعه کننده استفاده شود اما هنوز این پارکینگ بعد از گذشت زمان هنوز به بهره برداری نرسیده است.

در این زمینه مهدی طیبانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۳ به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این مجتمع تجاری، اداری که بصورت مشارکتی با شهرداری همکاری می کند قرار است قسمتی از آن بصورت پارکینگ برای مردم و مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار بگیرد اما هنوز این پارکینگ به بهره بر داری نرسیده است.

با وجود این همه شلوغی و ازدحام در سطح شهر و نبود مکانهایی مناسب برای پارک کردن خودروها مخصوصاً مکانهایی است که حضور مردم در طول روز بسیار زیاد است جایی بس شگفت است مردمی که باید ساعتها و زمانهای طولانی برای پیدا کردن جا در خیابانهای دور بزنند تا بتوانند جایی برای پارک کردن پیدا کنند.

امیدواریم که مسئولان ذیربط تلاش خود را جهت آماده سازی اینگونه پارکینگها مدنظر قرار دهند تا شاهد کم شدن آلودگی هوا و آسایش مردم باشیم./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.