بهره برداری کامل از بزرگراه امام علی(ع) و تونل نیایش تا دو ماه آینده

۷فروردین ۱۳،

بهره برداری کامل از بزرگراه امام علی(ع) و تونل نیایش تا دو ماه آینده

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: پروژه‌هایی مانند دریاچه چیتگر، بزرگراه صدر، احداث ادامه تونل نیایش و بزرگره امام علی (ع) نیز از پروژه‌هایی است که یک تا دو ماه آینده به بهره ‌برداری می‌رسد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، محمدهادی ایازی در مورد برنامه های نوروزی شهرداری تهران از تدارک برنامه‌‎های مختلف در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: تهران در حال حاضر در تعطیلات نوروز پذیرای بسیاری از هموطنان از شهرستان‌های مختلف است و از این رو برنامه‌های مختلفی ویژه این ایام تدارک دیده است.

وی ادامه داد: ۹۲ ایستگاه راهنمایی در سطح شهر و ۹ ایستگاه در مبادی ورودی شهر مستقر می باشند. همچنین مجموعه اماکن فرهنگی نیز در حال پذیرایی از هموطنان است تا با برنامه ‌ریزی صورت گرفته بتوانند از مجموعه‌های ایجاد شده بعد از پیروزی انقلاب و اماکن میراثی قبل بازدید کنند که از جمله آن باغ موزه قصر است که به عنوان فضایی که در قبل سبب مزاحمت برای اشخاص مجاور آن می‌شد امروز به مکانی مفرح تبدیل شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد در سال ۹۱ همچون باغ موزه قصر، بخشی از تونل نیایش، بزرگراه شهید خرازی، برج پرچم و… گفت: پروژه‌هایی مانند دریاچه، بزرگراه شهید صدر، ادامه تونل نیایش، بزرگره امام علی (ع) نیز از پروژه‌هایی است که یک تا دو ماه آینده به بهره ‌برداری می‌رسد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از دایر بودن سراهای محله ، مراکز فرهنگی و هنری در ایام نوروز سخن گفت و در بخش دیگری از سخنانش در مورد اقدامات شهرداری تهران در سال قبل عنوان کرد: برگزاری ۶ عنوان جشنواره شهری در بیش از ۵۰ رشته فرهنگی، هنری، آیینی و علمی سال ۹۱ را به نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی در پایتخت تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: مشارکت بیش از یک میلیون شهروند در جشنواره‌های سلامت محله، شکوفا، شمسه، تسنیم، پویا، مشکات و بام( بهترین ایده‌های محلی )علاوه بر توفیق سیاست‌های راهبردی و کلان مدیریت فرهنگی شهر نماینگر افزایش انتظار و خواسته شهروندان از مدیریت شهری است.

ایازی گفت: اجرای طرح مدیریت محله و نظام مشارکت شهروندان در پایتخت به عنوان یک اقدام بدیع و نو توانست تحول شگرفی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تدابیر گسترده مجموعه تحت نظارت اش در فصل همدلی تصریح کرد: تمام مراکز فرهنگی و هنری تابعه شهرداری تهران در ایام نوروز تعطیل نیستند. همچنین سراهای محله نیز در ایام نسبت به ارایه خدمات به شهروندان اقدام می کنند.

ایازی از انتخاب ۲۳ نقطه جذاب گردشگری در پایتخت خبر داد و گفت: مراکزی نظیر برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، میدان امام حسین(ع)، بوستان ولایت، نهج البلاغه، جوانمردان، آب و آتش به عنوان نقاط جذاب گردشگری پایتخت انتخاب شده‌اند و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در آنها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تهرانگری اولویت برنامه‌ای مدیریت فرهنگی شهر در نوروز ۹۲ است و فعالیت‌های مربوط به میزبانی شایسته از مسافران نوروزی پایتخت بخش قابل توجهی از محورهای فصل همدلی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.