بهره مندی بیش از دو میلیون بازنشسته کشوری از خدمات بیمه تکمیلی

۲۰فروردین۱۳،
ممتاز نیوز :  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سال قبل دو میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات بیمه تکمیلی ‌بهره مند شدند.

ˈایراندخت عطاریانˈ در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ ۲۰۰ میلیارد تومان برای استفاده بازنشستگان از خدمات تعیین شده در بیمه تکمیلی در سال قبل در نظر گرفته شده بود.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف دولت از اختصاص این مبلغ، افزایش خدمات درمانی به عنوان مهمترین خواسته بازنشستگان بوده است.

عطاریان افزود: بر اساس گزارش های متخصصان و فعالان حوزه بهداشت، بازنشستگان برای برخورداری از خدمات درمانی،نزدیک به یک سوم حقوق خود را صرف درمان و سلامت می کنند و در نتیجه اکثریت آنان خواستار ارتقای دریافت این نوع خدمات می باشند.

وی با بیان اینکه خانواده های تحت تکفل بارنشستگان کشوری هم مجاز به بهره مندی از خدمات این بیمه تکمیلی می باشند،‌گفت: صندوق بازنشستگی کشوری با عقد قرار داد با شرکت بیمه ˈآتیه سازان حافظˈ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایرانیان،زمینه را برای استفاده بازنشستگان از خدمات این نوع بیمه فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: بازنشستگان و خانواده های آنان می توانند از مزایا و سقف تعهدات درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرار داد این سازمان با بیمه آتیه سازان حافظ در مراکز تعیین شده، استفاده کنند.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.