بهره گیری از ابعاد همه جانبه علوم شناختی عامل ارتقا ء سلامت جامعه است

۱۷اردیبهشت،

دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی علوم شناختی اعلام کرد:

بهره گیری از ابعاد همه جانبه علوم شناختی عامل ارتقاء سلامت جامعه و ارتقا عملکردهای ذهنی ودر نهایت کیفیت زندگی می باشد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛سید وحید شریعت دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی علوم شناختی افزود: علوم شناختی از بحث پزشکی و سلامت تا مسائل روزمره تاثیر گذار است و با بهره گیری از این علم بین رشته ای که برگرفته از علوم اعصاب شناختی ، فلسفه ذهنی ، روانشناسی شناختی و می توان شاهد پیشرفتهای بسیاری بود. 

عضو پژوهشکده علوم شناختی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه گفت: رواشناسی شناختی با نگرش مبحث ذهن و روان و با باز توانی شناختی می تواند در ارتقاء عملکرد حافظه و توجه مبحث آموزش به خصوص در وزارت آموزش و پرورش مسمر ثمر باشد.
 
دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی علوم شناختی اظهار داشت: مبحث میان رشته ای علوم شناختی در حیطه های گسترده ای فعالیت دارد و با ورود فناوری های نوین در عرصه علوم شناختی می توانیم شاهد خدمات این علم باشیم. 

وی از حضور محققان خارجی از کشورهای اتریش، کانادا، اسپانیا، روسیه ، عراق، ترکیه و سایر کشورهای همسایه در این همایش خبر داد و اظهار داشت ، امید داریم با تعامل و تبادل نظر علمی دانشمندان فرهیخته از کشورهای خارجی و ارائه دستاوردهای آنها شاهد بهره گیری از خدمات این علم به سطح جامعه باشیم ./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.