بهروان:میزبانی گهردردورودموقت و مشروط است

۱۰م دیماه ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان در این باره گفت: پس از میزبانی خوب تیم گهر از استقلال در دورود که جا دارد از همه مقامات و مسئولان استانی و شهری و مدیران بخش های مختلف دورود تشکر کنم، حیدر بهاروند رئیس هیئت فوتبال استان لرستان در نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر هم است.

وی ادامه داد: سازمان لیگ هم در نامه ای اعلام کرده است که با توجه به تلاش و زحمات و برقراری نظم و امنیت در انجام بازی گهر و استقلال و با در نظر گرفتن توسعه فوتبال و با توجه اعلام آمادگی هیئت فوتبال استان لرستان و در صورت تصویب شورای تامین استان با درخواست آن باشگاه به طور موقت و مشروط موافقت کند. چنانچه کارهای لازم در ورزشگاه دورود انجام گیرد و مقررات و ضوابط و الزامات بین‌المللی رعایت شود و به تایید برسد، آن وقت به صورت قطعی میزبانی تعیین و ابلاغ خواهد شد. البته مقرر شده همه بازی هایی که قرار است گهر در آن میزبان باشد، ساعت ۱۴:۱۵ آغاز شود.

بهروان در ادامه گفت: فصل زمستان است و ناپایداری جوی سبب می‌شود پروازها در مبدا و مقصد لغو شود که سبب عدم برگزاری بازی‌ها به موقع خواهد شد. در نامه‌ای به همه مدیران عامل اعلام کرده ایم که با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر تقویم مسابقات تدابیری بیندیشند که تیمشان به موقع در محل مسابقه حاضر شود و طوری اقدام کنند که بازی در همان ساعت و روز مقرر برگزار شود و فقط بازی هایی با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود که شرایط جوی بسیار بدی حاکم شود و به طور مثال قطعی برق اتفاق بیفتد. در هر حال بازی‌ها تنها در صورتی به ۲۴ ساعت بعد موکول می شود که برگزاری‌شان میسر نشود.

رئیس سازمان لیگ در پایان عنوان کرد: در غیر اینصورت سازمان لیگ از پذیرش درخواست تغییر روز مسابقه معذور است و در قبال عدم حضور به موقع تیم متخلف هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مراتب جهت بررسی و تصمیم گیری به کمیته انضباطی گزارش خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.