بهروان با اتخاذ این تصمیم به باشگاه ها احترام گذاشته است

۲۱ آبان ،

مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز پس از حضور در جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی از برگزاری مسابقات اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: بهروان با اتخاذ چنین تصمیمی به باشگاه ها احترام گذاشته است.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: گفت: جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی با حضور تعدادی از مدیران باشگاه ها حاضر در لیگ برتر و دسته یک و در فضایی کاملا دوستانه برگزار شد و خوشبختانه تصمیمات درستی نیز اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: ۱۴ باشگاه فعال در لیگ یک با ارسال نامه ای از حضور و شرکت در مسابقات جام حذفی انصراف خود را اعلام کردند و بعضی از باشگاه های لیگ برتر نماینده ای را از سوی خود در جلسه مذکور فرستاده بودند.

مدیر عامل فجر افزود: بهروان با برگزاری رقابت های جام حذفی به نظرات مدیران باشگاه ها احترام گذاشته است و به رغم مشکلات و مسائلی که در روند برگزاری جام حذفی در قبل وجود داشت اما وی اقدام به اتخاذ چنین تصمیم مهمی گرفته است.

وی ادامه داد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات جام حذفی طبق قرعه کشی انجام شده باید به مصاف تیم فوتبال بافق یزد برود و به عنوان مدیر عامل باشگاه از این قرعه کشی و از مصاف با تیم بافق رضایت داریم.

جعفری خاطرنشان کرد: تیم فجر شهید سپاسی آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل استقلال انجام می دهد و به غیر از رضا حقیقی مصدوم و محروم دیگری در تیم نداریم.

گفتنی است، از باشگاه های فولاد خوزستان و نفت آبادان نماینده ای در این جلسه شرکت داشتند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.