بهروز شعیبی «گردان نور» را برای سیمافیلم می‌سازد

۳۰ام بهمن ،

به گزارش روابط عمومی سیما فیلم، منوچهرمحمدی تهیه‌کننده مجموعه «گردان نور» گفت: «تم اصلی این فیلمنامه به قلم حامد محمدی دربارهٔ حضور نوجوانان در جنگ است و تاثیراتی که حماسه دفاع مقدس بر رشد فکری و کمال شخصیتی نوجوانان گذاشت.»

او ادامه داد: «در نگارش این فیلمنامه تلاش شد تا از وقایع مستند زمان جنگ نیز در کنار عنصر تخیل استفاده شود. تم قصه و شخصیت‌ها ثابت می باشند و هر قسمت در کنار داستان اصلی بر یکی از کاراکترهای فرعی نیز تمرکز می‌شود.»

محمدی تصریح کرد: «مجموعه «گردان نور» تصویری بدیع و تازه‌ از جنگ به مخاطب ارائه می‌کند که با روش‌های کلیشه‌ای و مرسوم متفاوت است.»

او در ادامه گفت: «این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای طراحی شده که با توجه حجم داستان و شخصیت‌ها امکان افزایش قسمت‌ها وجود دارد.»

کارگردانی «گردان نور» را بهروز شعیبی بر عهده خواهد داشت و این سریال اولین تجربه این فیلمساز جوان در عرصه سریال‌سازی است.

شعیبی تاکنون چندین تله فیلم برای سیمافیلم کارگردانی کرده و آثار او موفق به کسب جایزه از فستیوال‌های مختلف شده‌اند.

او همچنین با فیلم تحسین شده «دهلیز» که عنوان بهترین فیلم مسابقه نگاه نوی جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کرد در این جشنواره حضور داشت.

منوچهر محمدی نیز با فیلم «حوض نقاشی» در بخش مسابقه سی و یکیمن جشنواره فیلم فجر حضور داشت که این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد. 

«گردان نور» را محمدی در گروه کودک و نوجوان سیمافیلم تهیه می‌کند.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.