بهروز عطایی: توقع کسب بهترین نتیجه را داریم

۲۶فروردین۱۳،

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: در مسابقات جام باشگاه های آسیا ما توقع کسب بهترین نتیجه را داریم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود ما زمان بسیاری برای رسیدن به هماهنگی ایده آل و تمرینات آماده سازی نداریم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل اظهار داشت: باید برای حضور موفق در مسابقات جام باشگاه های آسیا و رسیدن به اهداف مورد نظر باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نهایت همکاری را برای برگزاری بازی تدارکاتی با ما داشته اند و ما ۲ دیدار را با آنها برگزار خواهیم کرده در این بازیها به بهترین نحو از شرایط فنی موجود برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی مناسب استفاده می کنیم.

عطایی گفت: تمام توقع از ما این است که در مسابقات جام باشگاه های آسیا قهرمان شویم ما نیز برای نیل به این هدف تلاش می کنیم.

وی در خصوص شرایط آمادگی فنی و جسمانی بازیکنان تیم های کاله آمل گفت: بازیکنان تیم کاله آمل از هر نظر برای حضور موفق در مسابقات جام باشگاه های آسیا آماده می باشند به طور قطع بازیهای دوستانه ای که با تیم های ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال برگزار می کنیم هم والیبالیست های آملی به شرایط ایده آل می رسند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.