بهروز غریب پور: عید ما روزی است که چراغ تئاتر روشن شود

۸فروردین ۱۳،

پنجشنبه ۸ فروردین – ۱۱:۵۱
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۳۲ – سرویس هفت هنر

پیام نوروزی هنرمندان تئاتر/

بهروز غریب پورسینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بهروز غریب پور بیان کرد: عید اهالی تئاتر روزی است که چراغ تئاتر روشن باشد و تئاتر به جایگاه واقعی خود برسد.

بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: یکی از آروزهای من برای سال تازه به صحنه بردن یک نمایش تک نفره با بازی نسیم ادبی است که مدت ها است به فکر اجرای آن هستم اما به سبب اجراهای گروه تئاتر آران هنوز موفق به عملی کردن آن نشده ام.

 

وی با بیان اینکه عید برای اهالی تئاتر روزی است که چراغ تئاتر روشن باشد، عنوان کرد: امیدوارم که خانواده تئاتر در سال تازه در داخل خود با تحولاتی اساسی رو به رو شود و بیش از پیش به سوی جذب مخاطب حرکت کند.

 

غریب پور تصریح کرد: به عقیده من حمایت مردمی از تئاتر بسیار مهم تر و اساسی تر از حمایت های مادی است، اگر تئاتر به دل تماشاگر راه یابد قطعا مسئولان و کما بیش مخالفان تئاتر نیر مجبور به خمایت از تئاتر می شوند و در مقابل نیز تئاتر از حالت انحصاری تماشاگرانی خاص خارج می گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر تئاتر به عنوان یک فرهنگ در دل مردم نهادینه شود و حوزه جغرافیایی آن وسعت پیدا کند می توان گفت که سال تازه برای تئاتر سال خوبی است در غیر این صورت تئاتر در همان پیله خود باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.