بهزادی: باخت به لبنان تکرار نمی‌شود

۱۵ام بهمن ،

همایون بهزادی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال برابر لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: پیش از هر چیز برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این تیم بتواند پیروز باشد. من با پیروزی تیم ملی خوشحال می‌شوم. یک روز ما در تیم ملی بازی می ‌کردیم و حالا بازیکنان فعلی در آن عضو می باشند.

به گزارش ایسنا ، وی در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: آنها با اعتقاد به خداوند بزرگ برای پیروزی به میدان بروند. آنها باید بدانند که ایران بارها مدال طلای جام ملت‌های آسیا را گرفتند و ۱۶ سال قهرمان بلامنازع فوتبال آسیا بوده است . تیم ملی وارث یکی از قدرت‌های آسیاست و باید به این باور برسد که می‌تواند لبنان را به راحتی شکست دهد.

بهزادی همچنین گفت: بازیکنان باید بدانند که هر اتفاقی که در میان زمین بیفتد، آنها فقط باید به فکر پیروزی باشند و باخت به لبنان در بازی رفت مقدماتی جام جهانی را فراموش کنند. آن باخت دیگر تکرار نمی‌شود.

وی ادامه داد: فوتبال برد و باخت دارد. فرانسه هم پس از قهرمانی در جام جهانی ۹۸ و یورو ۲۰۰۰ در سال ۲۰۰۲ نتوانست به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی برسد. هر شکستی درسی برای پیروزی‌های آینده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.