بهزاد فراهانی: نمایش «خون و گل سرخ» را در سالن اصلی به روی صحنه می برم

۱فروردین ۱۳،

یکشنبه ۴ فروردین – ۱۰:۲۶
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۰۷ – سرویس هفت هنر

همراه با هنرمندان تئاتر در سال ۹۲/ ۱۰

بهزاد فراهانی درتمرین تئاتر «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی هادی مرزبانسینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر و کارگردان تئاتر بیان کرد: سال ۹۲ نمایشنامه «خون و گل سرخ» را در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می برم.

بهزاد فراهانی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: تصمیم دارم امسال نمایشنامه «خون و گل سرخ» را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه ببرم، این نمایشنامه همانند همه کارهای قبلی من یک کار اجتماعی بوده و به زندگی مردم می پردازد.

 

وی در مورد بازیگران این نمایش ادامه داد: هنوز بودجه این نمایش مشخص نشده است اما احتمالا این نمایش با همراهی گروه نمایش «کوچ» به روی صحنه خواهد رفت.

 

این بازیگر در مورد وضعیت تئاتر در سال ۹۱ بیان کرد: گاهی یک خانه آتش می گیرد که بچه ای نیز در آن خانه حضور دارد، در آن زمان انسان احساس می کند که باید برای نجات آن بچه به دل آتش بزند اما متأسفانه خود او نیز در آن فاجعه گیر می کند، من سال ۹۱ را برای تئاتر این چنین دیدم.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه سال قبل به هیچ عنوان برای تئاتر سال خوبی نبود و سبب اصلی این مسئله نیز ضعف در حوزه مدیریت است.

 

فراهانی خاطر نشان کرد: اهالی تئاتر به مدیران مدبر غیر تئاتری نیازی ندارند بلکه باید مدیران و مسئولان تئاتر از دل خود هنرمندان انتخاب شوند تا با درک شرایط به اقداماتی صحیح و سازنده دست بزنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.