بهزیستی هم وارد بورس شد/ از این پس ۸۸۱ پیگیر جذب مشارکت های مردمی است

فروردین ۱۴۰۳

دبیر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: سازمان بهزیستی با سهام آگاه و نیکوکار وارد بورس شده و بازده آن تا به این لحظه نزدیک به ۸۲ درصد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصیری صبح امروز در نشستی خبری که به مناسبت اعلام برنامه های سازمان بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد ؛ اظهار داشت: در حال حاضر بورس و سهام روزهای بسیار خوبی را سپری می کنند و سازمان بهزیستی در بورس با حضور موسسات مالی آگاه و نیکوکار در بحث مسکن و درمان جامعه هدف سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه تا به این لحظه ۶ دوره تقسیم سود داشتیم اظهار داشت: این صندوق ها بیش از ۴۰۰ روز از حضورشان در بورس می گذرد و بازده آن تا به این لحظه نزدیک به ۸۲ درصد بوده است.

وی در خصوص بودجه این صندوق اظهار داشت: در حال حاضر ۲٫۵ میلیارد تومان موجودی این صندوق است که تمامی آن از سوی خیرین تامین شده است.

دبیر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به اختصاص یک کد اختصاصی برای سازمان حمایتی بهزیستی از سوی شرکت همراه اول یادآور شد: مشترکین همراه اول می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۸۸۱ از مبالغ ۱۰۰ تا ۲ هزار تومان به سازمان بهزیستی کمک کنند و مبلغ آن بر روی قبض دوره بعد لحاظ خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از پنج شنبه این هفته کد ۸۸۱ فعال خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.