بهزیستی ون های ویژه را بصورت اجاره ای به شهرداری بدهد/هزینه حمل ونقل معلولان ۴برابر افراد معمولی است

ممتاز نیوز: رئیس انجمن جامعه معلولان کشور با اشاره به لغو قرارداد بهزیستی و شهرداری به منظور راه اندازی پایانه مسافربری معلولان گفت: مشکل حمل و نقل افراد معلول را می توان از طریق بخش خصوصی و حمایت از بخش خصوصی برطرف کرد.

محمودنژاد در گفت و گو با پانا، در این باره گفت: اگر واگذاری ۵۰ دستگاه ون که از سوی بهزیستی به شهرداری مخالف قوانین است، بهزیستی می تواند این ون ها را بصورت اجاره ای در اختیار شهرداری قرار دهد تا مشکلات حمل و نقل معلولان برطرف شود.
مشکل حمل و نقل معلولان توسط بهزیستی و شهرداری حل نمی شود
رئیس انجمن جامعه معلولان کشور با بیان اینکه مشکل حمل و نقل معلولان توسط بهزیستی و شهرداری حل نمی شود، اظهار داشت: این مشکل باید از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مرتفع شود. ضمن اینکه مشکل حمل و نقل افراد معلول را می توان از طریق بخش خصوصی و حمایت از بخش خصوصی برطرف کرد.
هزینه حمل و نقل برای معلولان ۳ تا ۴ برابر افراد معمولی است
وی با تأکید بر اینکه به دلیل سیاست های غلط مسئولان، افراد معلول خانه نشین شده اند، گفت: جامعه معلولان کشور این انتظار را از مسئولان دارند که حمل و نقل آنان نیز مانند افراد عادی انجام شود، هزینه حمل و نقل برای معلولان ۳ تا ۴ برابر افراد معمولی است.
رئیس انجمن جامعه معلولان کشور خاطرنشان کرد: راهکار مناسبی باید برای حل مشکل حمل و نقل معلولان ارائه شود.
هزینه سنگین حمل و نقل معلولان در کلانشهرهای کشور
محمودنژاد تصریح کرد: حمل و نقل معلولان در شهرهای کلان کشور معلولان با هزینه سنگینی روبرو است و سختی های خود را دارد اما این افراد در شهرهای کوچک آنقدر مشکل دارند که هیچگاه به ایاب و ذهاب خود فکر نمی کنند و مشکل آن ها در تأمین ویلچر و پوشاک است.
طبق توافق بهزیستی و شهرداری قرار بود پایانه مسافر‌بری ویژه معلولان تهرانی مهرماه در میدان صادقیه راه‌اندازی شود این قرارداد به علت موانع قانونی لغو شد

منبع: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پیمان:

    باید به بخش خصوصی که سابقه و تجربه این کار را دارند واگذار شود در غیر اینصورت نه بهزیستی نه شهرداری نمیتوانند انجام دهند بارها این امر تجربه شده است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.