بهسازی پایانه مسافربری شهید سروری منطقه ۱۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ از بهسازی پایانه مسافربری شهید سروری این منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پایانه مسافربری شهید سروری منطقه ۱۸ مسقف خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش چشم اندازهای بصری در آستانه بازگشایی مدارس در دست اجرا است.  
 
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در همین راستا اکیپ های اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ به منظور تسهیل و بهبود عملیات اجرایی این طرح در آماده باش کامل اند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: تامین روشنایی و مسقف نمودن ۶ مسکوی مسافربری به طول ۳۲۰ متر مربع با به کارگیری جدیدترین سیستم پوششی و استاندارد در پایانه شهید سروری منطقه ۱۸ از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
سالمی ادامه داد: مساحت پایانه شهید سروری منطقه ۱۸ ، ۶۰۰ متر مربع است که ۶ سکوی مسافربری به طول ۳۲۰ متر مربع در حال بهسازی است.  
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ افزود: ۲۴ هزار متر طول خط کشی محوری، ۷۰ بلوک عابر پیاده، ۷۰ خط کشی نوشتاری، ۱۵۰ متر طول خط کشی بستر، تامین ۵ دستگاه اتوبوس از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ است.  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.