«بهشت امید» در رادیو قرآن

۱۴م آذر ،

جام جم آنلاین: برنامه «بهشت امید» روز جمعه ۱۷ آذر ماه در مجله‌ای متنوع مباحث گوناگون دینی و اجتماعی را ورق می زند.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه «بهشت امید» روز جمعه ۱۷ آذرماه به سردبیری و پژوهشگری مریم کلانتری و تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و با صدای هاشم ورزی به همت گروه قرآن و تفسیر از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می گردد.

در بخش بهشت بچه‌ها به سوالات دینی پاسخ داده می گردد و در «دمی با بهشتیان» گوشه ای از خاطرات شهید ابراهیم هادی با صدای امیرحسین مدرس بیان می گردد.

مسابقه زنده تلفنی این هفته برنامه «بهشت امید» به تفسیر سوره جن اختصاص یافته است و مسابقه پیامکی نیز با توجه به روز جهانی هواپیمایی طرح خواهد شد.

ارتباط با ستاد اقامه نماز جمعه, بیان داستان زندگی معصومین(علیهم السلام) در بخش قصه‌ها و رازها از دیگر صفحات این مجله قرآنی – معارفی است.

در بخش های مختلف کارشناسی برنامه «بهشت امید» شنوندگان همراه با طیبه شمسایی به نکات اخلاق در ادب پارسی پی می برند و در گامی دیگر با حجت الاسلام محمدرضاکرباسی با تفسیر سوره جمعه آشنا خواهند شد و مبحث ادب در قرآن کریم را حجت الاسلام هادی خسروی بیان خواهدکرد.

برنامه «بهشت امید» به مناسبت روز جهانی هواپیمایی با حسین طرقی حافظ کل قرآن کریم و از کارشماسان قرآنی که در سازمان هوایمایی کشورمان شاغل می باشند گفت‌وگو خواهد داشت.

پخش زیارت آل یاسین, خبرها و اتفاقهای مهم قرآنی, مناجات, احادیث مربوط به نماز جمعه و اهمیت آن از بخش های دیگر برنامه «بهشت امید» است.

بررسی «جایگاه مسجد در زندگی جامعه» در مهرتابان

 برنامه «مهرتابان» ازشنبه ۱۸ تا چهارشنبه۲۲ آذرماه به بررسی جایگاه مسجد در جامعه می پردازد.

در این برنامه تعریفی از مسجد ارائه می گردد و مباحثی چون ادب رفتن به مسجد؛ویژگی های اهل مسجد؛فواید وجود مسجد در جوامع و حضور در آن ؛تشویق براى ساختن مسجد؛احادیثی دربارهٔ تشویق به ساخت مسجد مطرح می گردد.

مسجد در آینه روایات؛ فوائد مسجد درعالم برزخ و قبر؛زنان و مسجد,برکات تردد در مسجد و همچنین محو گناه در راه مسجد و نماز جماعت از دیگر مطالبی است در این هفته برنامه مهرتابان به آن می‌پردازد.

«مهرتابان» برنامه ی صبحگاهی با بخش‌های متنوعی از جمله مباحث کارشناسی، معرفی کتاب، کارگاه اندیشه، گزارش مردمی، متون پژوهشی و…است و هرهفته به موضوعی خاص می‌پردازد.

برنامه «مهرتابان» به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن و به سردبیری محمدسلیمی، تهیه کنندگی سیدنورالدین سجادی؛گویندگی محمدهادی صلحجو و پژوهشگری مریم کلانتری هرروز از ساعت ۶:۳۰ تا ۹صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتزو AMردیف ۵۸۵ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.