بهشت زهرا فقط ۳ سال دیگر جا دارد

۰۲خردادماه،

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بهشت زهرای تهران تا ۳ سال آینده مشکل دفن اموات را ندارد و بخش قدیمی بهشت‌ زهرا (س) نیز در طرح توسعه، در حال دو و سه طبقه شدن است؛ اما پس از این زمان، این مکان دیگر ظرفیت ندارد.

ممتازنیوز: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بهشت زهرای تهران تا ۳ سال آینده مشکل دفن اموات را ندارد و بخش قدیمی بهشت‌ زهرا (س) نیز در طرح توسعه، در حال دو و سه طبقه شدن است؛ اما پس از این زمان، این مکان دیگر ظرفیت ندارد.

 محمودی افزود: در حال حاضر، امکان دفن اموات در محل تازه وجود ندارد، زیرا باید اول زیرساخت‌های آن آماده  شود تا پیش‌بینی‌های لازم برای آینده در منطقه تازه، صورت گیرد.

وی همچنین دربارهٔ آرامستان تازهی که در جاده سمنان جانمایی شده است، گفت: اگر منابع طبیعی استان، زمین را واگذار کرده باشد، مشکلی برای ادامه روند جانمایی وجود ندارد و استانداری آماده است انتقال اسناد آن را انجام دهد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: در حال حاضر، تمام شهرستان های تهران، آرامستان دارند و منطقه شمال غرب تهران در محدوده کرج-اشتهارد، ۲۶۰ هکتار زمین را پیش از جدا شدن استان البرز از تهران به آرامستان اختصاص دادیم که اهالی منطقه غرب تهران می‌توانند از این آرامستان برای دفن اموات خود، استفاده کنند.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.