بهنوش بختیاری هم خواننده شد!

زهرا عاملی از تاسیس یک گروه موسیقی بانوان توسط خودش و دوستان خبر داد و در این باره  گفت: «گروه موسیقی «نت» را با همکاری دوستانم پایه گذاری کرده‌ام. این گروه یک گروه کاملا زنانه بوده و دوست خوب و هنرمندم بهنوش بختیاری نیز درکنار ما خواننده این گروه است.»

 
Behnosh.Bakhtiari
 
به گزارش”یک پارس” به نقل از موسیقی ما, این ترانه سرا در ادامه گفت: «گروه نت چهار خواننده دارد و برای اولین بار در ایران است که گروهی زنانه ضمن پرداختن به موسیقی پاپ، به موسیقی جاز و بلوز و کانتری نیز فعالیت می‌کند. به جرات می‌توانم بگویم که تاکنون در ایران خانم‌ها در چنین گروهی نبوده و اصلا چنین گروهی با این گستردگی سبکی وجود نداشته و ندارد»
 
عاملی خاطر نشان کرد: «تمامی ترانه‌های گروه نت را من سروده‌ام و تمامی نوازندگان آن از میان دوستان هنرمندام انتخاب شده‌اند. هم اکنون گروه نت در مرحله مجوز به سر می‌برد و آهنگ های آن همگی آماده است. عمده تفاوت گروه ما با دیگر گروه‌های بانوان در سبک آن است.»
وی در پایان با تاکید بر اینکه پرداختن به موسیقی با این سبک، کار راحتی نیست، گفت: «در این گروه بیشتر بر روی کارهای غربی کار می‌کنیم و حتی در بخش‌هایی از آن نیز از قطعات کاملا غربی با کلام انگلیسی استفاده خواهیم کرد»
 
زهرا عاملی مجری تلویزیون، ترانه سرای ایرانی است. وی همچنین اجرای برنامه با ما اینجا را از شبکه تهران به عهده داشته است. عاملی دانشجوی رشته برنامه ریزی اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی است و در دو رشته ترانه سرایی و گویندگی فعالیت می‌کند.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.