به اتاق کودک خود هویت دهید

۱۴فروردین۱۳،

هویت اتاق کودک به موضوع اصلی دکوراسیون آن برمی گردد. اگر کودک شما به موضوع خاصی همچون نجوم، ماشین، هواپیما، کشتی، گل و گیاه، عروسک، حیوانات و غیره علاقه دارد، چرا از همین موضوعات استفاده نکنید و به اتاق او هویت و شخصیت نبخشید.

اگر نمی دانید چطور اتاق او را دکوره کنید، از علایقش کمک بگیرید. نمی گوییم اتاق او را درست مثل اتاق هایی زیر دکوره کنید. دکوراسیون بعضی از اینها هزینه زیادی دارد، ولی حداقل به شما ایده می دهد.

منظومه شمسی در این اتاق بر روی سقف و دیوارها نقاشی شده و خورشید و سیارات از سقف آویزان شده اند. حتی تابلو، اشیای تزئینی و روتختی با موضوع منظومه شمسی انتخاب شده است.


اگر کودکان به قایق و دریا علاقه دارد، می توانید از اشیای تزئینی و روتختی و حتی پارچه هایی با طرح های راه راه و قایقی برای اتاق کودک استفاده کنید. قالی قایقی این اتاق را ببینید.


دختر کوچولوی شما به گل و گیاه علاقه دارد؟ می توانید از برچسب های دیواری با طرح گل و پرده های گلدار هماهنگ استفاده کنید. از پارچه های مخمل با رنگ های هماهنگ با آن گلها استفاده کنید. سعی کنید دیگر روتختی و بالش ها گلدار نباشند.


اکثر پسربچه ها به هواپیما علاقه دارند. این کاغذ دیواری منحصر به فرد و ماکت آویزان شده از سقف و رنگ آبی دیوارها و پرده و قالی همه چیزهایی هستند که به اتاق بچه شخصیت می دهند و در عین حال چندان خرج برنمی دارند.


قطعاً این یکی خرج زیادی دارد، ولی حداقل ایده های جالب افراد را نشان می دهد. تخت کشتی شکل و دیوارهایی که انسان را یاد دنیای زیر آب و ماهی ها می اندازند.


آیا فرزند شما به سرخپوست ها علاقه دارد و دائماً با اسب خیالی اش به این سو و آن سو می دود و برای خودش چادر می زند؟ این دکوراسیون را می توانید با هزینه کم برای کودکتان فراهم کنید. کودکان عاشق چادر زدن هستند.


دخترخانم ها رنگ های صورتی و بنفش را دوست دارند. اگر دوست دارید اتاق فرزندتان مرتب و تمیز به نظر برسد، کاغذ دیواری گلدار انتخاب نکنید. در عوض چند سایه از یک رنگ را بکار ببرید و مثل این اتاق دو تابلوی گلدار به دیوار آویزان کنید.


تب پرندگان خشمگین مدتی است در میان کودکان و نوجوانان شروع شده و همه چیز آنها به شکل این پرنده هاست. این اتاق و وسایلش می تواند برای کودک شما هم جالب باشد.


این اتاق با رنگ های صورتی و نارنجی برای همه دختر کوچولوهایی که در رویاهای کودکانه خود غرق هستند، ایده آل است. پرده، روتختی، رومبلی، بالش ها و کاغذ دیواری اکثراً به رنگ صورتی هستند.



مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علي ناجي:

    این کاغذ دیواری هارا چه طور تهیه کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.