به اتاق کودک خود هویت دهید(۲)

۲۳فروردین۱۳،

هویت اتاق کودک به موضوع اصلی دکوراسیون آن برمی گردد. اگر کودک شما به موضوع خاصی همچون نجوم، ماشین، هواپیما، کشتی، گل و گیاه، عروسک، حیوانات و غیره علاقه دارد، چرا از همین موضوعات استفاده نکنید و به اتاق او هویت و شخصیت نبخشید.

هویت اتاق کودک به موضوع اصلی دکوراسیون آن برمی گردد. اگر کودک شما به موضوع خاصی همچون نجوم، ماشین، هواپیما، کشتی، گل و گیاه، عروسک، حیوانات و غیره علاقه دارد، چرا از همین موضوعات استفاده نکنید و به اتاق او هویت و شخصیت نبخشید.


 اگر نمی دانید چطور اتاق او را دکوره کنید، از علایقش کمک بگیرید. نمی گوییم اتاق او را درست مثل اتاق هایی زیر دکوره کنید. دکوراسیون بعضی از اینها هزینه بسیاری دارد، ولی حداقل به شما ایده می دهد.به اتاق کودک خود هویت دهید

معماری جالب این اتاق کودک دوتخته ما را یاد جنگل می اندازد. الوارهای سقف، کفپوش چوبی، تخت های چوبی و مهمتر از همه دو درختی که در ورودی اتاق به زیبایی کار گذاشته شده اند، نمایی طبیعی به اتاق داده اند. البته سقف بلند زیرشیروانی این اتاق عنصر مهمی است.


اتاق دخترخانم ها همیشه پر از عروسک کرد. آنها عاشق عروسک می باشند. پس چرا برای تزئین و دکوره کردن اتاقشان از همین عروسک ها استفاده نکنیم؟ بدین ترتیب به اتاق نظم می بخشیم.


اگر زیرزمین مناسبی دارید و می توانید برای فرزندانتان هزینه کنید، این دکوراسیون ایده بسیار جالبی است. از فضا استفاده کنید و با یک یا دو پل معلق برایشان راه های بسازید.


اتاق بچه را می توان به روش های ساده ای دکوره کرد. فقط کمی خلاقیت لازم است. این دیوار آبی و درخت سفید و چند شکوفه کوچک به علاوه یک تخت ساده سفید و چند ملافه با رنگ های هماهنگ این اتاق کوچک و زیبا را آفریده اند.


برای خانواده های بزرگ با بچه های بسیار مسئله استفاده از فضا مهمتر می گردد. در این اتاق چهارتخته از فضای موجود استفاده شده و بدین ترتیب فضای باز بیشتری در اختیار کودکان قرار می گیرد. دقت کنید که نردبان های تخت ها حداکثر امنیت و راحتی را فراهم می کنند.


این اتاق ایده خوبی برای مهد کودک هم می تواند باشد. رنگ های آرامش بخشی استفاده کنید و عروسک های موردعلاقه کودکان را در اتاق قرار دهید.


اخیراً کمدهای ال شکل و یا کمدهای دیواری طوری طراحی می شوند که قابلیت تاشو داشته و در صورت عدم استفاده می توانید آنها را جمع کنید و در آن را ببندید. این اتاق پسرانه نمونه ای از آن است.


این روزهای بتمن و کارتون های جذاب آن نزد پسربچه ها بسیار محبوب است. آنها همه چیز را با عکس بتمن دوست دارند. شاید بهتر باشد کل اتاق را بتمن کرد!


اگر به نجوم علاقه دارید و فرزند شما هم عاشق ستاره ها و تماشای آنهاست، اتاقش مثل یک سفینه دکوره کنید و تلسکوپ را نیز فراموش نکنید.


قبول داریم که چنین دکورهایی خرج بسیاری برمی دارند، ولی ایده این اتاق با رنگ دیوارها و اشیای هماهنگ آن نظرمان را جلب کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.