به اجبار بازی پرسپولیس را در آزادی برگزار می کنیم

۱۸م دیماه ،

غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس با گهر، راه‌آهن با سپاهان و پیکان با داماش عنوان کرد: دو روز است که جلساتی برگزار می‌کنیم و دربارهٔ زمان برگزاری این مسابقات تصمیم می‌گیریم. برنامه بازی‌ها تا قبل از هفته بیست و سوم جایی ندارد و پس از این هفته باید زمانی را برای برگزاری این بازی‌ها معین کنیم. قطعا تا قبل از پایان امسال این بازی‌ها انجام خواهد شد.

وی دربارهٔ سبب تغییر ورزشگاه بازی‌ دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت در چارچوب رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: شورای تامین استان تهران و یگان ویژه شرایط را برای برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مناسب ندانستند و ما مجبور شدیم تا بازی را در آزادی برگزار کنیم. از مسئولان آزادی خواهش کردیم که اقدامات را برای برگزاری این دیدار فراهم کنند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا برگزاری ۲ دیدار پشت سر هم آزادی را دچار مشکل نخواهد کرد یادآور شد: همینطور که می‌گویید مشکل به وجود خواهد آمد اما نمی‌توانستیم کار دیگری بکنیم. پرسپولیس یک بازی عقب‌مانده دارد و اگر قرار بود این بازی هم به تاخیر بیفتد دچار مشکل می‌شدیم.

بهروان در مورد اینکه قرارداد بوناچیچ چگونه ثبت شده در حالی که قاسمپور معتقد است قراردادش فسخ نشده یادآور شد: این موضوع را بهتر است از شهبازی مسئول ثبت قرارداد‌ها بپرسید. به هر حال هر کاری که سازمان لیگ انجام می‌دهد بر طبق قانون است. هر باشگاهی می‌تواند مربی خود را برکنار کند و برای او جایگزینی تعیین کند. مربی هم این حق را دارد که به مراجع قانونی شکایت کند و کار خود را از این طریق دنبال کند.

وی در پاسخ به این سوال که قاسمپور معتقد است قراردادش فسخ نشده گفت: باشگاه قرارداد او را یکطرفه فسخ کرده است.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه زمانی وینگو بگوویچ می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند عنوان کرد: هر زمانی که قرارداد او ثبت شود می‌‌تواند روی نیمکت سرخپوشان بنشیند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.