به احتمال بسیار مسی به PSG می رسد

۱۷فروردین۱۳،

روزنامه ال موندو دپورتیوو به این نکته اشاره کرده که مسی در بازی این هفته بارسا غایب است ولی احتمال بسیار بسیار نامش را در لیست بازیکنان تیمش برای مصاف با پی.اس.جی خواهد دید.

به گزارش ممتازنیوز، طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو به  احتمال قریب به یقین نام مسی در لیست بازیکنان آماده بارسلونا برای مصاف با پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت.

بارسلونا بعد از تساوی ۲-۲ در بازی رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس و مقابل پاری سن ژرمن روز ۴شنبه در خانه میزبان این تیم است.شنیده می شد که لیونل مسی که در بازی رفت دو تیم دچار مصدومیت شده بود، برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود ولی مسی روز۵شنبه که روز تعطیلی آبی اناری ها بود دو جلسه با خوانخو برایو، فیزیوتراپ مورد اعتمادش که شش سال است با او همکاری می کند، به فعالیت پرداخت.

با وجود جزئی بودن مصدومیتی که در بازی با پاریس گریبانگیر او شده، به سبب حساس بودن منطقه مصدومیت (عضله دوسرران پای راست)، او می بایست با محافظه کاری بسیاری با این مصدومیت روبرو شود ولی مسی امیدوار است که بتواند برای بازی برگشت با پاری سن ژرمن دست کم روی نیمکت ذخیره های تیمش بنشیند.

لازم به یادآوری است که با گلزنی بارسا در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن، تیم پاریسی برای رسیدن به نیمه نهایی به کسب یک برد در نوکمپ نیاز دارند

روز ۴شنبه تعدادی از هم تیمی مسی در بارسا از احتمال کوتاه تربودن دوران مصدومیت او صحبت کرده بودند و بعضی دیگر اعلام کرده بودند که مسی نباید ریسک کند.آلوس دراین باره گفته بود:« اگر لئو در بازی حضور نداشته باشد،صعود بدون او چالش بزرگی برای ماست.»

او امروز تست های تازهی روی پای مصدومش انجام می دهد تا جزئیات بیشتری از مدت زمان غیبتش مشخص شود. اما آنچه مسلم است او در بازی این هفته بارسا مقابل مایورکا غایب خواهد بود.اما هدف اصلی این است که او برای بازی ۴شنبه بتواند دست کم روی نیمکت ذخیره های بارسا نشسته و در صورت لزوم برای رسیدن تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک رسانی کند.
منبع: گل

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.