به اهداف تعیین شده خود برای رسیدن به المپیک رسیدیم

اعتمادی مقدم در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مادرید در مورد تمرینات ملی‌ پوشان کشتی‌ آزاد ایران که به منظور شرکت در مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا در مادرید بسر می‌ برند، گفت :حدود ۲۰ روز به مسابقات المپیک مانده و ما از طریق ‘رسول خادم’ مدیر و سر مربی‌ تیم ملی‌ و کادر فنی‌ یک تقویم شش ماه ریخته بودیم.

وی ادامه داد: برای مسابقات المپیک، از بازی های آسیایی کره شروع نمودیم که در آن شش طلا و یک نقره کسب کردیم و پس از آن به جام جهانی‌ رفتیم که شاید تیم ما پس از ۵۰ سال برای اولین بار در کشتی‌ آزاد یک جام جهانی‌ که در خارج از کشور برگزار می‌ شد، به مقام اول رسید.

اعتماد مقدم افزود: به این دلیل که برخی‌ از بچه ها ایرادهای تکنیکی‌ و فنی‌ داشتند، به این نتیجه رسیدیم که قبل از المپیک به یک میدان دیگر برویم که این ضعف ها را برطرف کنیم که به شکر خدا نتیجه مطلوبی را در این مسابقات به دست آوردیم و به اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

مربی‌ بدنسازی تیم ملی‌ خاطرنشان کرد، ‘کمیل قاسمی’ با ۲۲ سال سن و بدون هیچگونه ادعایی وارد این مسابقات شد و در اولین مسابقه با قهرمان جهان سال ۲۰۱۱ روبه رو شد و به راحتی‌ این کشتی‌ گیر را شکست داد و در مسابقه بعدی با کشتی‌ گیر ترکیه ای نیز پیروز شد و روز یکشنبه نیز همه کشتی‌ گیران ما انشالله برای کسب مدال طلا به میدان خواهند رفت .

اروپام **۱۲۳۴**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۳۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.