به ایران حمله نکنید، به شما سلاح می‎دهیم

منابع اسرائیلی از تماس های گسترده دولت آمریکا با اسرائیل به منظور انعقاد قراردادی تسلیحاتی خبر دادند که بر اساس آن اسرائیل تضمین می دهد در ازای این قرارداد، از حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خودداری کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ، بر اساس این قرارداد، آمریکا سلاح های پیشرفته ای در اختیار اسرائیل قرار می دهد که هواپیماهای سوخت رسانی در حین پرواز از آن جمله اند. یکی دیگر از این سلاح های پیشرفته پیشنهادی آمریکا، بمب های ضد استحکامات با قدرت نفوذ تا عمق ۶۰ متری سطح زمین است.

بر اساس این گزارش، آمریکا همچنین برای برگزاری بزرگ ترین رزمایش مشترک دریایی با شرکت ۲۵ کشور در نزدیکی تنگه هرمز در آب های خلیج فارس آماده می شود.

پایگاه اینترنتی روزنامه عبری زبان ” معاریو ” به نقل از منابع آگاه نوشت : یکی از بندهای قراردادی که آمریکا به منظور جلوگیری از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده پیشنهاد کرده است، «افزایش عملیات محرمانه» ضد برنامه هسته ای ایران و تشدید تحریم های اقتصادی تحریم شده بر صنایع نفتی ایرانی و همچنین ایجاد شبکه ای از سپرهای دفاعی موشکی در قطر است.

در این میان ” دیوید پترائوس ” رئیس سازمان سیا نیز به اسرائیل سفر خواهد کرد تا از تنش به وجود آمده میان آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برنامه هسته ای ایران، بکاهد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.