به برد پیکان مطمئن بودیم

مرتضی کاشی با اشاره به پیروزی تیمش برابر پیکان تهران در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم تصریح کرد: فشار زیادی را در این دیدار به حریف وارد کردیم و از اینکه توانستیم از تیم پیکان تهران سه امتیاز بگیریم کاملا خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه نسبت به پیروزی مقابل پیکان تهران اطمینان داشتم، عنوان کرد: صبای قم با در اختیار داشتن بازیکنان جوان، سرعتی و تکنیکی تیم بسیار خوبی است.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: بازیکنان ما در لحظه گل اول این بازی، به خوبی از اشتباه حریف استفاده کرده و از همان دقایق نخست برتری خود را به پیکان دیکته کردند و در نهایت این تیم صبای قم بود که با ارائه بازی کاملا برتر به سه امتیاز بازی رسید.

کاشی تصریح کرد: ما بعد از زدن هر گل در این دیدار هرگز از تلاش برای تداوم بازی خود خود دست برنداشتیم و در هر لحظه بازی به خوبی وحدت تاکتیکی خود را حفظ کردیم و به گل‌های برتری دست یافتیم.

وی عنوان کرد: تیم ما فصل گذشته موفق به کسب عنوان چهارم لیگ برتر شد و یقینا بازیکنان ما با اجرای خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی در دیدارهای آتی بهتر از این مقابل رقبای لیگ برتری خود نتیجه خواهند گرفت.

کاپیتان و مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با توجه به اینکه در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کردیم، سعی ما این بود که راه نفوذ پیکان تهران را در اجرای حرکات سرعتی و کارهای تکنیکی ببندیم که این اتفاق به خوبی رخ داد و هم خوب دفاع کردیم و هم اینکه به موقع ضد حمله زدیم.

وی عنوان کرد: مسئولان، کادر مدیریت و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم همگی همدل هستند تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر این فصل و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به جایگاه خوبی برسانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.