به جای بازی با اسم من، پولم را بدهید!

۲۳اردیبهشت،

چندین سال است به محض فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس خبر از مذاکره با علی دایی و سپردن سکان هدایت این تیم به او می دهد اما در پایان شاهد نشستن فرد دیگری بر روی نیمکت پرسپولیس بوده ایم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع آگاه امسال هم در بین گزینه های سرمربیگری آینده پرسپولیس، نام دایی به چشم می خورد و جالب اینکه مسوولان باشگاه از او به عنوان گزینه اول خودشان یاد می کردند با اینکه دایی مدت ها بود قراردادش را به باشگاه راه آهن تمدید کرده بود اما پرسپولیسی ها که از شنیدن تمدید قرارداد دایی با راه آهن، از جذب این مربی ناامید شده بودند باب مذاکره را با دایی باز کردند و البته در پایان به نتیجه دلخواه نرسیدند. ظاهرا دایی در جلسه ای که با پرسپولیسی ها برگزار کرد به پایبندی بر روی قراردادش پافشاری کرده و حضورش در جمع سرخ ها را منتفی دانسته است، البته دایی در جلسه ای که با یکی از مسوولان باشگاه داشت برای سایر مسولان پیغامی فرستاد و از آنها خواست به جای استفاده همه ساله از نام دایی پول قرارداد او را بپردازند.

تماس مهره های کلیدی سرخ با یکدیگر؛  مایلی کهن بیاید در پرسپولیس نمی مانیم!

این روزها اعضا هیات مدیره پرسپولیس در حال رایزنی و مذاکره با چند مربی برای مشخص کردن سر مربی فصل آینده تیمشان می باشند و آنطور که از شواهد پیداست سکاندار فنی سرخ ها در فصل دوازدهم یکی از ۲ گزینه درخشان یا مایلی کهن خواهد بود.

این روزها اکثر بازیکنان فصل دوازدهم سرخ روزانه چندین و  چند بار با یکدیگر تماس می گیرند تا از آخرین خبرها باشگاه با خبر شوند. در این بین مهره های کلیدی سرخ که همه فوتبالی ها آنها را می شناسند در خصوص ۲ گزینه سر مربیگری پرسپولیس در فصل آتی واکنش های گوناگونی نشان داده اند.

ظاهرا این دسته از بازیکنان از احتمال نشستن مایلی کهن بر روی نیمکت راضی نیستند و این موضوع را به گوش مسوولان باشگاه هم رسانده اند تا بدین طریق تصمیم گیری را  برای باشگاه سخت کنند آنها به این نتیجه رسیده اند که با سرخپوش شدن مایلی کهن دیگر جایی برای آنها در پرسپولیس باقی نمی ماند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.