به جای ساپورت پوشان این تصاویر را پخش کنید

به گزارش ممتاز به نقل از عصر ایران، امروز یکی از نمایندگان دلواپس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که طرح دوفوریتی تغییر ساعات کار در ماه رمضان تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است. ۱۰ نماینده هم به وزیرتصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی دادگستری تذکر داده اند که چرا خاتمی ممنوع البیان و ممنوع التصویر و ممنوع الخروج نیست؟! هفته گذشته هم یک فوریت طرح زندانی کردن کسانی که وازکتومی می کنند را تصویب کردند. چند روز پیش هم مجلسی ها،‌ تصاویری از زنان ساپورت پوش را در مانیتورهای بزرگ صحن علنی پخش کردند تا به وزیر کشور در این باره تذکر و کارت زرد دهند.
آقایان؛ به جای ساپورت‌پوشان؛ این تصاویر را در مانیتورهای مجلس پخش کنید!

با توجه به این که گویا مجلسی ها فکر می کنند که مهم ترین مشلات جامعه،‌ عدم تغییر در ساعات کاری رمضان، ساپورت پوشیدن چند زن و دختر،‌ وازکتومی کردن چند مرد و ممنوع نبودن حرف زدن رئیس جمهور پیشین است،‌ تصاویر زیر را به عنوان مشتی نمونه خروار به مجلسی ها عرضه می کنیم تا بلکه این ها را هم از مانیتورهای مجلس پخش کنند و در جریان باشند که مردم ایران با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم می کنند. سرقت و زورگیری از مشکلاتی است که مردم را بسیار می آزارد و حتی در روز روشن و مرکز شهر هم اطمینانی به این که زورگیرها و کیف قاپ ها نخواهند آمد،‌ نیست. آیا نباید به طور ریشه ای این مشکل ضدامنیتی را به حداقل رساند؟ وجود زورگیرها،‌ از حضور ساپورت پوش ها حتماً خطرناک تر است.
آسیب های اجتماعی
جاده های نامناسب،‌ خودروهای بی کیفیت و فرهنگ پایین رانندگی سالانه بیش از ۲۰ هزار ایرانی را به کام مرگ می کشد. تعداد بیشتری را مجروح می کند و هزاران میلیارد تومان هزینه های مادی آنی و آتی به جامعه تحمیل می کند. نمایندگان برای الزام خودروسازان به همسان سازی کیفیت خودروهایشان با انواع مشابه خارجی، بهسازی و ایمن سازی راه ها و ارتقای فرهنگ رانندگی مردم چه کرده اند؟ فرهنگ، فقط در نوع پوشش خانم ها خلاصه نمی شود. بهبود وضع رانندگی هم کار فرهنگی می خواهد.

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

– ۵۵ درصد از طلاق‌ها در کشور به دلیل اعتیاد است.
– ۶۵ درصد از همسرآزاری‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۳۰ درصد از کودک‌آزاری‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۲۵ درصد از قتل‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۲۳ درصد از نزاع‌ها و خشونت‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۳۵ تا ۴۰ درصد از سرقت‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۶۵ درصد زندانی ها مستقیم یا غیر مستقیم با مقوله مواد مخدر سر و کار دارند.
– برای مبارزه با مواد مخدر ۳ هزار و ۷۵۰ نفر شهید شده اند و ۱۲ هزار تن دیگر جانباز.
مجلسی ها بفرمایند آیا این فاجعه بزرگ ملی نیاز به طرح های چند فوریتی و البته نظارت بر اجرای قاطع مصوبات ندارد؟
آیا برای دیدن عکس جوانان مملکت که در وضعیت اسفناک اعتیاد گرفتار شده اند هم مانیتورهای صحن علنی را روشن خواهند کرد یا فقط زنان و دختران ساپورت پوش را می بینند؟

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

هزاران نفر بر اثر آلودگی مستمر هوا در سال می میرند. از ریزگردهایی که زندگی را بر مرزنشیان تنگ کرده تا گازهای آلاینده ای که مردم شهرهای بزرگ را خفه می کند. راستی وقتی بنزین های آلوده توزیع می شد چرا خبری از طرح های دو فوریتی و کارت زرد نبود؟

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

این عکس تزئینی است ولی می توان آن را به عنوان نمادی از پارازیت به کار برد و از مجلسی ها پرسید:‌ آیا شده یک بار هم طرح دو فوریتی بدهید برای بررسی این که آیا پارازیت ها بر روی سلامت مردم اثر منفی دارد یا خیر؟

آسیب های اجتماعی

خود مجلسی ها بهتر از هر کس دیگری می دانند که چند درصد مردم زیر خط فقرند. تازه فقیر صرفاً کسی نیست که در حاشیه ها و بیغوله ها زندگی می کند بلکه بسیاری از کارمندان و کارگرانی که اگر نیازمند یک عمل جراحی ساده شوند شیرازه مالی زندگی شان از هم می پاشد هم فقیرند ولو آن که لباس های مرتب بپوشند و صورت به سیلی سرخ دارند.

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی
کودکان کار،‌ نه توطئه استکبار است و نه حل این مشکل در بن بست تحریم ها گرفتار. این ها کسانی هستند که طبق قانون اساسی باید از تحصیلات رایگان برخوردار شوند و طبق اعلامیه حقوق بشر که ایران نیز آن را امضا کرده، از کودکی خود لذت ببرند. اما کار در محیط بی رحم جامعه بزرگسالان آنان را از رشد باز می دارد و بعضی هایشان هم مجرمانی می شوند که جامعه ساخته است. مجلسی ها،‌ خود فرزند دارند ولی چرا برای حل مشکل این فرزندان مظلوم ایران، کاری نمی کنند؟ راستی جرم انگاری برای وازکتومی مهم تر است یا رسیدگی به حال کودکانی که پدران شان وازکتومی نکردند و کودکانی محروم از لذت کودکی با جامعه تحویل دادند؟!
آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

محیط زیست ایران با سرعت تمام در حال نابودی است. بسیاری از گونه های جانوری و گیاهی از بین رفته اند یا در معرض انقراض اند. وضعیت جاهایی مانند دریاچه ارومیه و بختگان و جنگل های بلوط زاگرس و اراضی شمال و سواحل جنوب و … هم که روز به روز بدتر می شود. آقایان و خانم های نماینده! اینجا ایران است و شما هم ایرانی.

آسیب های اجتماعی

کمبود،‌ گرانی و قاچاق دارو
آیا مجلسی ها نسخه به دست برای پیدا کردن یک دارو کل شهر را گشته اند؟!
آسیب های اجتماعی

سونامی سرطان
کجای دنیا این همه آدم سرطان می گیرند؟‌ مجلسی ها از خودشان پرسیده اند علت چه می تواند باشد؟

آسیب های اجتماعی

تکدی گری
(بدون شرح)

آسیب های اجتماعی

یک چهارم ازدواج ها به طلاق منجر می شود. مجلسی ها بهتر است به جای ابراز ناراحتی از فروپاشی بنیان های خانواده در غرب، فکری به حال فروپاشی خانواده های ایرانی کنند.

تصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی

زنان کارتن خواب
بله!‌ اینجا هم ایران است و اگر مجلسی ها این صحنه ها را نمی بینند،‌ می توانند تصاویرش را در مانیتورهای مجلس تماشا کنند تا بدانند دور و برشان چه می گذرد؟! چرا فقط زنان ساپورت پوش را می بینند و این زنان را نه؟!

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

البته این تصاویر همان طور که ذکر شد، مشتی بود نمونه خروار و اگر چشم بگشایند و اندکی از سیاسی کاری دست بردارند، واقعیت های زیادی را پیرامون شان می بینند لعلهم یتفکرون!

منبع: عصر ایران

تا این لحظه ۷۶نظر ثبت شده
  1. ...خودتی !:

    … ؟

  2. تقی:

  3. سعید:

  4. سما:

    خییییلی دلم گرفت چه تصاویر تکان دهنده ای .ای کاش خیلی ها مص من بلرزن وقطره اشکی از گونه سنگیشان سرازیر شود.خیلی ممنون

  5. فروغ:

    بله ساپورتم مهمه اما مهم تراز این مشکلات نیس.آقا رضا جواب شمارو میدم که میگین زن شوهردار نباید اینجور بیاد بیاد بیرون درست اما چرا شما مردا خودتون پاک میدونین منم از ساپورت بدم میاد که توبیرون بپوشم چون واقعا خجالت میکشم که۱ پسر بهم چپ نگاه کنه اما چرا شما مردا وقتی زن و بچه دارین یه۱زن دیگه نگاه میکنین پس این شهوت شما مردارو میرسونه خب به اون زن نگاه نکنین اگه واقعا خانواده دوستین.شما حتی به اون زنی که اریش نداره یا خیلی ملایمه نگاه میکنین.نشنیدین که میگن مرد به سگم طمع میکنه؟معذرت میخوام اگه بهتون گستاخی کردم چون دلم ازدست کسی که تازه ازش جداشدم پر اون ۱مرد زن دار بود که اومد به خواستگاریم و۷ماه صیغش بودمو نمیدونستم کما این که من اصلا نمیشناختمش و معرفی شدپس نگین شما مردا پاکین البته همه مثل هم نیستن خوب وبد همه جا هست صددرصد شمام خوبین که انقدر غیرتی هستین

    • آرش ( شعله انتقام ):

      Im sorry
      بی نهایت متاسفم . خیلی خیلی واقعا از صمیم قلبم

  6. elnaz:

    واقعا عالی بود ممنونم،ومتاسفم برای رضا وامثال رضا که فقر فرهنگی ما اول از همین جا شروع میشه،خیلی عالی میشه اگه قبل از حرف زدن ونوشتن یکم فکر کنید،پوشیدن ساپورت وغیره اختیاری مشکل نیست دل به خواهیه،اما گرسنگی،بی کاری،فقر،بدبختی،اعتیاد کدومشون باب میله کی دوست داره؟ای کاش نمایندگان مجلس ما یه نیم نگاهی به واقعیت ها بندازن،بازم از شما ممنونم

  7. داریوش:

    بعضی ها خیلی دلشون خوشه
    چه کشکی چه ماستی .چه مجلسی
    واقعا فکر میکنید تعدادی آدم تحصیل کرده و فهمیده وارد مجلش شدند؟
    نصفشون حرف زدن عادی بلد نیستن فقط کافیه به مصاحبه ها گوش کنید
    فکر میکنید اینا دلشون برای کسی سوخته؟ فقط ذهن مردم با یه سری حرفای بیهوده پر کردن تا کسی به مشکلات و مسائل واقعی فکر نکنه

  8. مریم:

    لایک داری

  9. مهری:

    بابا دم نویسنده گرم راستی احمد اقا توهم حرف دل مردم را زدی نماینده هامجلسی هم دیگر نمانده ها مردم وبه فکر مردم نیستند به فکر بازی های سیاسی خودشون هستند.

  10. احمد:

    بابا اینا نه دلشان بحال ساپورت پوشا سوخته نه به حال فقرا وسایر موارد ذکر شده همش بازی سیاسی است برای خراب کردن طرف مقابل وبهره گیری سیاسی از بیان این مطالب می شود وگرنه خودشون هم می دونن که مشکل کشور ما ساپورد پوشیدن نیست

  11. اکبر:

    نویسنده دمت گرم زدی تو خال

  12. ندارم:

    متسفانه نمایندگان مجلس ما نماینده های نظام و دولت هستند نه نماینده مردم

  13. پاپیتال:

    افسرده بودم بدتر شدم

  14. Bahare:

    لطفا اون دسته از عزیزانی که فقط در راه رضای خدا میخوان یه چیزی بگن تا یه وقت دور از جونشون نگن لاله و هیچ علمی درباره مسائل بیان شده ندارند نظراتشون رو قاب کنند و هدیه بدن به عزیزانشون الاخصوص آقای رضا!!!!!!!!!!

  15. وحید:

    فقر از هر دری بیاید، ایمان از در دیگر خارج میشود!!
    چه ساپورت پوشیدن، چه اعتیاد، چه بیکاری، چه آمار زیاد طلاق،همهش نتیجه ی فقر هست. حال چه فقر مالی باشد چه فقر فرهنگی!
    کسانی که این وضع خراب رو در جامعه ما بوجود آوردن، در آتش جهنم جاودان خواهند بود

  16. zahra:

    خدایا دل ادم به حالشون میسوزه
    کاش میشد به زودی امام زمان عج ظهور میکرد تارامردم ازفقروتنگ دستی وهلاکت نجات میدادند
    اللهم عجل لولیک الفرج

  17. maya:

    متاسفم که نمایندگان مجلس ایران کلا همه چیزشان مربوط به پوشش خصوصی و اتاق خواب های خصوصی تر مردم هست و به مشکلات عیان جامعه مثل نابینایان برخورد می کنند.

  18. نگین:

    هیچ حرفی ندارم…فقط متاسفم برای این ملت

  19. hadi kamianfar:

    جواب این فقیرها و بیچاره ها رو تو اخرت کی میخواد بده

  20. hadi kamianfar:

    جواب این فقیرها و بیچاره ها رو در اخرت کی میخواد بده

  21. Faezeh:

    چرا نظراتو ثبت نمیکنید من یه نظر دادم خیلی طولانی بود ولی ثبتش نکردید الانم حال ندارم دوباره بنویسمش

  22. اللهم عجل لولیک الفرج...:

    مطلب خنده داری بود…! آخه اینا چه ربطی به هم دارن؟؟؟ چون کودکان خیابانی داریم، پس باید دخترا لخت بیان توی خیابون!!!! واقعاً توجیه شدم…. آهان چون آلودگی هوا داریم، پس نمیشه لباس پوشید باید با ساپورت تو خیابونا جولان داد!!!!

  23. ...:

    مطلب خنده داری بود…! آخه اینا چه ربطی به هم دارن؟؟؟ چون کودکان خیابانی داریم، پس باید دخترا لخت بیان توی خیابون!!!! واقعاً توجیه شدم…. آهان چون آلودگی هوا داریم، پس نمیشه لباس پوشید باید با ساپورت تو خیابونا جولان داد!!!

    • -:

      نه چون کودکان خیابانی داریم چون الودگی داریم چون اعتیاد بیداد میکنه چون چون چون… نباااااید فففففقققققط به ساپورت گیربدیم.من خودم مخالف ساپورتم اما گاهی خوبه چشماروبازکنیم. به فففقط توجه کنید.

      • -:

        فقط نه… اما مقایسه اینا باهم خیلی مسخرس… ساپورت هییییییییییییچ ربطی به آلودگی هوا نداره… قیاس مع الفارقه… مثلا میشه ساپورت پوشیدن رو با مانتوهای کوتاه مقایسه کرد… یا آلودگی هوا رو با چیزای دیگه… مثل اینه که من بگم چون بانکها وام نمیدن، سرقت زیاد میشه… این یه موضوعه اون یه موضوع دیگه… که به هرکدوم باید سرجای خودش رسیدگی بشه… همه به هوا و هم به بچه های خیابانی و هم به ساپورت.

        • raha:

          مقایسه هیچ کدوم از اینا با همدیگه مسخره نیست همه چیز این جهان واهی به همدیگه ربط داره آره سرقت ثمره بی پولیه .من تا بی پول نباشم وام نمیگیرم اگه وام ندن و کسی حامی من نباشه بنظرت راهی جز سرقت باقی می مونه درد جوانان ما بی ثباتی است.هر وقت به همه چیز باهم رسیدگی شداونوقت کامنت و متن کاربر عزیز رو نوعی مسخره بازی بدونید.ساپورت پوشیدن در حال حاضر و در وضعیت کنونی ما جوانان مسئله فوق العاده بی ارزش است.در برابر جوان امروزی که بعد از ۲۰سال درس خواندن از الف ابتدائی تا پایان فوق یا دکترا باید مایه دق و آه کشیدن والدین خود برای پوچی و سردرگمی و بیکاری و دغدغه آینده و مات در گذشته وامروز خود بله مسئله ساپورت پوشیدن برای ما جوانان ارزشی ندارد اگر میدانستیم سوژه سران مملکت میشویم وکسی به ما برای سرگردانی و بیکاری و بی ثباتی آینده و همه چیزمان به ما بها میدهد خب ما نیز از ساپورت استفاده میکنیم شاید ما نیز مورد توجه مجلسیان واقع شویم من دختری هستم که خودم به شخصه از بعضی پوششها متنفرم ولی این مسئه ای نیست که مورد بحث سران باشد لطفاً کمی واقع بین باشید چرا دختر دهه ۶۰ هنوز باید مجرد باشد و از بودن خود در خانواده زجر بکشدو خود را در خانه پدری اضافه ببیند چون وقت ازدواجش گذشته و چرا پسر دهه ۵۰ هنوز جرأت زندگی مشترک را ندارد و از آینده هراسان است وچرا باید فساد اخلاقی در جامعه بیش از پیش باشد در حالی که ما جوانان مجرد زیادی داریم؟؟؟ما امثال مسائل مطرح شده فوق را زیاد داریم کاش با جمله بازی نکیم و راحت همدیگه رو نفی نکنیم.ساپورت سوژه جالبی برای یک مملکت نیست.

    • عارفه:

      چرا متوجه نیستین بی حجابی مشکل بزرگی هست درست اما ما مشکلات بزرگتری داریم ک دولولت باید ب اونا رسیدگی بیش تری داشته باشه یعنی این همه منابع نفت و گازو معادن و مزارع و محصولات کشاورزی وصادراتی پولش کجا میره لابد همش ب خاطر ساپورت پوشاست میدونید در دقیقه گازی ک از زیر زمین استخراج میشه چند میمیارد درامد داره؟اونوقت ما تو کشورمان اینهمه گرسنه داریم میدونین میگن ایران کشوری ثروتمند با مردمی فقیره خوب این جمله یعنی چی؟

      • zahra:

        راست میگی عارفه جون کاش دولت هم مثل تو فکر میکرد
        اسمت هم زیباست

        • عارفه:

          ممنونم زهرا جون اسم تو هم خیلی قشنگه

  24. رضا:

    ساپورت پوشان وضعیت افتضاح فرهنگ رو نشون میده. تا فرهنگ درست نشه اقتصاد درست نخواهد شد. زمینه تمام مفاسد اجتماعی فرهنگه… ساپورت نشون دهنده بی فرهنگیه جامعه است.

  25. saeed:

    عالی بود

  26. حسن:

    نمرهشما از بیست نمره ۱۸ره است. ۲ نمره چون به همه مطالب اشاره نکردید کم کردم.

  27. Faezeh:

    سلام اگه بی حجابی داریم اگه بی کاری داریم اگه روزی چندین فرارمغز رخ میده یا هزاران مشکل دیگه واسه اینه که مسلمونی رو یاد نگرفتیم به خدا دین اسلام دستوراتی داره درباره ی اخلاق اسلامی که اگر رعایت میکردیم الان کشور ما از اروپایی ها که سرانشون مسیحین خیلی قوی تر بود وقتی کارمندامون فقط به دنبال مرخصی گرفتن ودر رفتن از زیر کارن ووقتی نماینده ی مجلسی داریم که یا در مجلس حضور نداره یا خوابه همین جوری الکی رای اعتماد میده وتصویب میکنه چه انتظاری داریم المان درجنگ جهانی با خاک یکسان شد اما حالا؟؟؟؟مشکل ما اینه که هر کی میاد روی کار چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و هزاران حزب دیگه فقط به فکر اینن که ۴سال جیباشونو پر کنن و این وسط مردم بدبخت…. واقا زاده هایی که معلوم نیست چکار میکنن
    بابا الان وقتشه که دیگه رسم مسلمونیو یاد بگیریم واز خودمون شروع کنیم کم نذاریم اگه کارگریم اگه کارمندیم اگه مغز متفکریم فرار نکنیم بریم خارج درس بخونیم برگردیم ما بشیم مسوولین کشور درسته کار دست جوونا نمیدن اما همه ی تلاشمونو بکنیم مطمئن باشید خدا با اوناییه که نیت خیر دارن وتلاش میکنن حق یارتان التماس دعا

  28. نسوار:

    سلامایولا این هاهیچ وقت بخودشون گیر نمیدن فقد میتونن گشت ارشاد داشته باشن واسه بی حبابی اون ساپورت یا هر چی دیگه مپپوشن یالباس روز دنیا میپوشه یا تنش میکنه گیر بدن اون دوست داره راه بره اونجوری .ولی او بدبختی کدایی که شامشو نداره چرا ازون عکس نمیگیرین یا ازون ریس هایی که چند صد ملیون حق مارو میدوزدن چیزی نمیگین خدا جای خوبی نشسته انشالا خودش جوابتون بده

  29. مهرافرور:

    عالی بود واقعا ممنون.

  30. NIN9:

    با سلام این مطلب رو حتما برای آخرین خبر هم بفرستید
    حتما
    حتما
    حتما

  31. محبوبه غلامی:

    خداوندروشاکرم که جوانانی مثل شماهستندتاتلنگری نه تنها به ما که به نمایندگان کشوربزنند.امیدوارم به زودی زود شاهدایرانی باشیم زیباتر.بایاری شما جوانان دلیر.امین امین امین

  32. ناشناس:

    واقعا مشکل ایران ساپورت پوشیدنه؟؟؟؟؟؟؟بی کاری نیست؟؟؟؟فحشا فساد نداریم؟؟؟؟ببخشید توهین نشه به خامای چادری ولی فکر کنم هرچی دختر عشقی زیر چادر مشکی
    نگاه کنین چقدر بچه خیابانی داریماز۸ ساله بگیر تا ۲۰
    چقذر معتاد داریم؟؟؟؟؟؟؟؟امار طلاق چنده؟؟؟؟؟گیر دادیم به امریکا؟؟؟؟؟؟امریکا ۳۰۰ سال عمر داره شده قدرت اول جهان؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟
    بخاطر اینکه دزدی نمیکنن/هرکی سر جای خودش نشسته/هرکی لیاقت داشته باشه طبق لیاقتش مقام بهش میدن و و و و و

    • رضا:

      اونی که چادر داره حداقل اندام خودشو جلوی هر مردی بیرون نمیده که بازاریابی کنه…. عفت و حیا داره نه اینکه توی نشون دادن رون و پای خودشون از هم سبقت بگیرن… که مال کی قشنگتره و جذابتر…

      • وحید:

        آقای ناشناس، این بیت زیبایی که گفتید رو یه عده آدم که با خانمای چادری مشکل دارن ،سرودن!

      • ناشناس:

        تو معلومه بد تو کف این دخترایه ساپورت پوش گیر کردی اینقدر دلت پره …

  33. ولایی:

    مطمئنم اگه هر کدوم دیگه از این دسته تصاویر رو پخش کنن امثال شما بازم میگید چرا این دسته دیگه از تصاویر رو پخش نمی کنید.

  34. خادم الرضا:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    چه زیبا گفتید واقعا حیف چشم که پای کامپیوتر صرف دیدن این جور عکسا بشه به جای اینکه جوون ایرونی به فکر جامعه ش باشه آمریکا غیر این چی می خواد پس ما جوونا دشمنمونو با این وب گردیا و این جور عکسای مبتزل شاد نکنیم.
    والا حرف حساب زدی. دستت درد نکنه.

  35. محمد...:

    حاکم شهری که مرغابی بُود، بر سر مردم آن شهر رسوایی بُود…

  36. محبوبه:

    با سلام
    من خودم با بی حجابی مشکل دارم ولی نظر من مثل نویسنده این متن اینه که مشکلات بزرگتری برای به مجلس بردن وجود داره که در بالا بهش اشاره شده و بر خلاف نظر آقای محسن ساپرت پوشی خطر نیست زورگیری و اعتیاد و … خطره
    خیلی خیلی ممنون

  37. محسن:

    واقعاً که خیلی بی ربط بود، خطر ساپورت پوشان از چیزهای دیگری که گفته شد خیلی بیشتر است.
    ضمن این که باقی مشکلات هم باید پیگیری شود، این ها چه ربطی به هم داشتند
    شما مثل ان که مشکلت از جای دیگر است!

    • رضا:

      بالاخره یه نفر یه حرف درست و حسابی زدو احسنت.

  38. طاهر:

    خداوند متعال در کلام خودش، قرآن کریم می فرمایند، دنیایی که من برای مخلوقاتم خلق کردم زیبایی مطلق است، هرکس که این زیبایی را از بندگان من بگیرد، لعنت من بر آنها ابدی هست و آنها اهل آتش همیشگی بوده و نجات نخواهند یافت. ای آنهایی که دم از دین و شریعت و سنت می زنید، سروده ی شاهکار و زیبای شهید محمدرضا آقاسی رو برای شما می نویسم تا یادآوری باشد برای شما هزار چهره ها که روزی نگویی که نگفتند… اتمام حجت با شما.. توی نجف یه خونه بود.. که دیواراش کاهگلی بود.. اسم صاحاب اون خونه.. مولای مردا، علی بود…. درود بر شما که فریاد مردم ایران هستید.

  39. بابک:

    من معمولا اهل نظر دادن نیستم ولی در این مورد واقعا دستتون درد نکنه که لااقل یه تلنگر کوچیک می زنید به مجلس نشینان

  40. میترا:

    دلمون خوش میشه وقتی خبر در حمایت از مردممان است. نویسنده از دل مردم است. باتشکر و سپاس.

  41. armin:

    سپاس
    آقای نویسنده ی این گزارش هر جای این کره خاکی هستی برایتان آرزوی سلامتی دارم
    حقا مردی

  42. رضا:

    ممنون از این بخش. حقیقت امروز جامعه ما و مثل همیشه سکوت نمایندگان. در مورد نماینده شهر خودمون اراک بگم که ایشان به جای حل بعضی . فقط بعضی از مشکلات مردم در مجلس به دنبال عضویت کمیسیون امنیت ملی اند. بیکاری. بی عدالتی. گرانی بیش از حد اجناس.الودگی بیش از حد هواو…
    دیگر نماینده اراک هم مثل همیشه در خواب ابدی…

  43. abbas:

    منحرف دولت درد اصلی همینه ولی تا چشما کور و گوشها گر و ووووووووووووووووو

  44. milad.z:

    ……….

  45. گل ياس:

    سلام از مطالبتون سپاسگزارم. کاش مسئولین می دیدند

  46. حسن:

    سلام
    دمتون گرم
    خداییش اولین سایتی رو تو عمرم دیدم که حقیقت رو انکار نمیکنید.
    دو روزه عضو شدم و خیلی کیف کردم

  47. علی:

    حرف دل مردم را زدی، امیدواریم این نمایندگان همیشه سیاست زده ما برای این ملت بیچاره هم دل بسوزانند!

  48. محمد:

    این بهترین وتلخترین خبر بودولی ای کاش مقام های ما حقوق یک کارگر دور میدون داشتن تا به فکرمردم بودن

  49. saeed:

    هر کاری میخواین بکنین فقط چیزی از واقعیت نگین.
    یکی نیست بگه بیکاری و فقر و… تو ایران غوغا میکنه شما گیر دادین به ساپورت و…
    از طرف یک فوق لیسانس بیکار
    ممنون از شما

    • حمیدرضا:

      گنه کرد در بلخ آهنگری…
      به شوشتر زدند گردن مسگری…
      آخه فقر چه ربطی داره به ساپورت؟ حالا چون فقیر داریم باید لخت بشیم بیوفتیم تو خیابونا؟؟؟؟ هر چیزی جای خودشه.

      • مریم:

        کسی نمیگه لخت شیم!
        اما اقای محترم اقلا اگه جوونی مشغول باسه یا تفریح سالم داشته باشه یا اصلا شرایطی برا ازدواج داشته باشه؛ وقتی نمیمونه براش که قد یه عروسی رفتن بماله صورتش و با ساپورت بیوفته تو خیابونا .عزیزم مطلبو عمقشو نگرفتی

        • رضا:

          خانوم محترم پس چرا زنای شوهردار بدحجابترن پس مشکل ازدواج نیستش

          • حامد:

            آقا رضاجون شاید جواب بعدی مریم خانم این باشه:
            عمق مطلب اینه که اولاً: به برنامه های ماهواره و تهاجم فرهنگ بی دینی و دشمن آشکار و پنهان گیر ندین دوماً: خب حتما زنهای شوهر دار هم دلشون آب میفته خب

  50. فروغ:

    مئسولان کجان که ببین پی خوش گذارنی خودشون.آدم اینارو میبینه دلش به درد میاد به جای این که به چیزای بیخود گیر بدین به این بیچاره برسین که آذر دهندس چرا باید۱کودک به این شکل زندگی کنه؟

  51. ماری:

    باز دست شما درد نکنه که این عکسارو نشون دادید به عنوان یه سایت خبری دو کلمه حرف حساب زدید. دلمون به امثال شما خوشه 🙂

    • نادر:

      به این میگن رسانه خبری. رسانه ای با دل جرات، از جنس مردم و منتقد درست سیاست های نامناسب اتخاذ شده در طول سالیان متمادی.
      باز به این کارادامه بدید. شاید یکی از مجلسی ها دلشون به رحم آمد و برای بهبود فقط یکی از مشکلات گفته شده، حرفی تو مجلس زد. شاید ….

  52. Faezeh:

    این چیزا رو فقط امام زمان میتونه درست مکنه پس اللهم عجل لولیک الفرج

    • ٍEhsan:

      اللهم عجل لولیک الفرج

      • رضا:

        اللهم عجل لولیک الفرج

        • zeynab:

          اللهم عجل لولیک الفرج

  53. فروغ:

    فاطمه جان اون عکسارو بیخیال اون۱یارو ببین آدم دلش میگیره به جای این که به چیزای بیخود اهمیت بدین بهاین بیچاره نگاه کنین که چطور دارن زجر میکشن اون بچه های بیچاره که اینطور دارن اذیت میشن چندروز پیش تو ماه عسلم ۱نمونشو آوردن دیدین بیچاره رضا نمیدونست اصلاآرزو چی هست این همه گشنه وبیمار تو مملکت هست اون وقت دولت ما…واقعا که خدا کمک کنه

    • رضا:

      بله اون همه گرسنه تو مملکت هست اونوقت دخترا باید لخت بشن بریزن تو خیابونا تا مشکلات حل بشه… مسئولین نمیفهمن که بابا ساپورت برای نجات کودکانه کار و کم شدن آلودگی هواست.. الکی گیر میدن.

  54. فاطمه:

    بابا اون فیلمی که ساختن راجبه ساپورت پوشان تو مجلس فتوشاپه به خدا… عکسای موقعیت های مختلف گذاشتن کنار هم ملت گول میزنن
    یکم دقت کنید روی اون عکسایی که نشون میدن رو مانیتور مجلس متوجه میشین خودتون

    • رضا:

      یه سر به خیابونا بزنین میفهمین فتوشاپ چیه…..

      • امیر:

        خیابونا چه مشکلی داره عزیزم؟! اگه هم اینو بشه اسمشو گذاشت مشکل، امثال شماها بودین ک درستش کردین ک حالا اومدین کامنت میذارین واسه اینو اون.
        واقعا متاسفم واسه خودمو امثال خودم ک کشورمون گیر آدمایی مثه شما افتاده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.