به جای نیکلاس کیج گویندگی کرده‌ام

ژرژ پطرسی :

˝برای ایام نوروز در فیلم سینمایی ˝ ربوده شده ˝ به کارگردانی سیمون وست به جای نیکلاس کیج گویندگی کرده‌ام ˝

ژرز پطرسی دوبلور سینما در گفت گو با هنر آنلاین در باره کارهای دوبله اش در ایام نوروز گفت : برای ایام نوروز دوبله فیلم سینمایی ” روبوده شده ” به کارگردانی سیمون وست را انجام داده ام .

این فیلم که یک اکشن اتفاق ای و محصول ۲۰۱۲ و با بازی نیکلاس کیج ، دنی هیوستون و مالین اکرمن است . به جای نیکلاس گیج گویندگی می کنم که درنقش یک دزد با سابقه و حرفه ای بازی دارد . این دزد در کارش به یک سری از اصول اعتقاد دارد و این امر سبب بروز مشکلاتی برای او در ادامه داستان فیلم می گردد .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : ویل مونتگومری سارقی که بدلیل سرقت ۱۰ میلیون دلار از بانک دستگیر شده است، پس از گذشت ۸ سال آزاد شده و به ملاقات دخترش «آلیسون» می رود. ویل سعی می کند بخاطر سرقت و دوری ۸ ساله از دخترش عذر خواهی کرده ولی آلیسون که نمی تواند پدرش را ببخشد، گفتگو با ویل را رها کرده و با تاکسی از محل ملاقات دور می گردد غافل از آنکه راننده تاکسی، «وینسنت» شریک قدیمی ویل بوده و قصد دارد با ربودن دختر ویل ۱۰ میلیون دلار به سرقت رفته را که فکر می کند ویل پنهان کرده، پس بگیرد…

ابتدای فیلم همانند بسیاری از فیلمها با سوژه «سرقت از بانک»، یک سکانس سرقت داریم که با حضور پلیس به تعقیب و گریز تبدیل می گردد. در انتهای سکانس ویل بازداشت شده ولی مشخص نمی شود که با ۱۰ میلیون دلار به سرقت رفته چه کرده است؛ این مطلب سبب می گردد که پلیس بعد از آزادی او نیز همچنان در تعقیب او باشد.

با ورود مجدد وینسنت به قصه، ابتدا ویل به سراغ پلیس رفته و جریان ربوده شدن دخترش را به پلیس می گوید، ولی پلیس با نپذیرفتن حرفهای ویل همچنان به تعقیب او برای رسیدن به ۱۰ میلیون ادامه می دهد، و ۱۰ میلیونی که ویل زمانی برای بهبود زندگی خود به سرقت برده اکنون به چالشی بزرگ برای وی بدل می گردد. گره قصه زمانی ست که وینسنت دختر ویل را گروگان گرفته و آشکار می گردد که ویل پولها را قبل از بازداشت نابود کرده است .

انتهای پیام


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.