به خاطر فضای کثیف فوتبال استعفا می‌دهم

۳۰م دیماه ،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر صحبت از استعفا کرد و گفت به رفتن اصرار دارد.

ممتازنیوز: محمد رویانیان که معمولا در جمع خبرنگاران به یک بار صحبت اکتفا نمی کند، در جمع دیگری از خبرنگاران با اشاره به اینکه در فوتبال، مافیا وجود دارد عنوان کرد: سکوت فایده‌ای ندارد باید قیام کرد. من به احترام داوری حرفی نزدم. در فوتبال ما مافیایی وجود دارد که نمی‌توانیم سکوت کنیم. بازیکنی باید ۱۵ روز در لیگ بازی نکند اما پس از ۱۰ روز وارد مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: هر چه سکوت می‌کنیم بیشتر ما را می‌زنند. دیگر سکوت فایده‌ای ندارد همه با این داور مشکل داشتند اما می‌آیند این داور را برای دربی انتخاب می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: من به خاطر فضای کثیف فوتبال استعفا دادم و آن را دیگر پس نمی‌دهم می‌خواهم بروم. پیگیر این موضوع هم خواهم بود. بسیار مسائل پشت پرده است که به زودی خواهم گفت. می دانم این رفتارها از کجا نشات می‌گیرد و به زودی با هواداران صحبت می‌کنم.

رویانیان خاطرنشان کرد: مواضع فوتبالی من مشخص است. به شیرینی تذکر دادم در مورد قلعه‌نویی صحبت نکند زیرا من او را دوست دارم. بحث قلعه‌نویی با همه استقلالی‌ها جداست. به او علاقه خاصی دارم. اگر کاری هم کرده باشد چون فوتبالیست است، ایرادی ندارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ پرتاب نارنجک در دیدار دربی یادآور شد: پرتاب نارنجک بین سه بازیکن پرسپولیس هم حرف و حدیث‌هایی داشت. همه چیز را به زودی خواهم گفت. مافیای فوتبالی را به زودی رو می‌کنم سبب اینکه چرا فوتبال ما نتیجه نمی‌گیرد مشخص می‌کنم. همه قمار بازی‌ها را رو می کنم و با تمام هواداران صحبت می‌کنم تا مسائل روشن شود.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.