به خاطر ۲ اشتباه باختیم / نماینده فدراسیون بین من و دایی تبعیض قائل شد

۲۷ آبان ،

سرمربی تیم فوتبال نفت ابادان گفت: نماینده فدراسیون بین من و علی دایی تبعیض قائل شد و این رفتار صادقانه نیست.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز،  آلفردو کاسیمیرو پس از شکست ۲ بر یک برابر راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم بازنده این بازی باشیم. به خاطر ۲ اشتباه باختیم که گل دوم روی اشتباه ما بود اما گل اول روی اشتباه ما صورت نگرفت. فوتبال ورزش خاصی است و تیمی که بیشتر از حریف می‌دود و مالکیت تیم را دارد همیشه برنده نیست. وی ادامه داد: برای اولین بار بعد از حضور من در نفت بازیکنانم بیشتر از حریف دویدند و پرس بهتری انجام دادند و کنترل بیشتر بازی دست ما بود. به سبب همین ۲ اشتباه که گفتم باختیم که البته ما فقط یک اشتباه داشتیم. از بازیکنانم راضی هستم زیرا نشان دادند که مردم آبادان می‌توانند روی آنها حساب کنند. ما ۱۹ بازی دیگر داریم و ۵۷ امتیاز دیگر باقی مانده است که می‌توان برایش مبارزه کرد.
وی ادامه داد: ما نگاه‌مان به آینده است و مطمئنا با این روحیه‌ای که تیم ما نشان داد می‌توانیم بهتر شویم. یک سری مشکلات هم داریم که آنها را نمی‌گویم و مثل راز پیش خودم نگه می‌دارم. اما به آینده تیم خوشبین هستم. هر روز بهتر از روز پیش می‌شویم و در حال پیشرفتیم. نیاز ما این است که یک برد بیاوریم و فکر می‌کردم می‌توانستیم امروز پیروز شویم.
سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: دوست دارم یک چیز همین جا بگویم اینکه مسئول زمین به من گفت: اگر با داور صحبت کنی اخراجت می‌کنم اما ۲ دقیقه بعد دایی با داور صحبت کرد که اعتراضی به دایی نکرد. رفتاری که نماینده فدراسیون داشت صادقانه نبود. او بین من و دایی تبعیض قائل شد حتی فکر می‌کرد من از آلمان آمده‌ام نماینده فدراسیون نمی‌دانست من اهل کجا هستم و از کدام کشور آمده‌ام. کاسیمیرو تصریح کرد: این حرفی که می‌زنم مربوط به خارج از بازی است. من ۴۰ سال است که مربیگری می‌کنم. بنویسید که من از پرتغال هستم نه از آلمان. من می‌توانم به ۵ زبان زنده دنیا صحبت کنم اما آلمانی بلد نیستیم. دایی در حین بازی به داور اعتراض کرد اما به من گفتند اعتراض کنی اخراجت می‌کنیم. راه آهن پیروز شده و ۳ امتیاز را برده است، این را به خاطر باخت‌مان نمی‌گویم،اما این رفتار درست نبود./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.