به دستور رجوی، منافقین به خانواده‌ خود فحاشی می‌کنند

۱۲م آذر ،

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، خانم عبداللهی مادر یکی از اسیران فرقه رجوی در مصاحبه با خبرنگار دیده‌بان در عراق، ضمن اشاره به تلاش خانواده‌های اعضای اسیر در چنگال این فرقه تروریستی در طول ۴سال قبل گفت: همه ما تلاش کردیم که فرزندان خود را به شکلی نجات دهیم و با خود به ایران برگردانیم.
وی ادامه داد: فعالیت مستمر خانواده‌ها در پشت دیوارهای اشرف تاکنون سبب جدایی بیش از ۷۰۰نفر از اعضای این گروهک شده و رجوی که از این اتفاق بسیار خشمگین بود عملیاتی تحت عنوان «فاز آینده سوزی» را طراحی کرد.
سرکرده خونخوار منافقین در اقدامی که آن را فاز آینده سوزی می‌نامید، اعضای فرقه‌اش را مجبور می‌کرد تا در تلویزیون منافقین حاضر شوند و به والدین خود توهین کنند.
به گفته رجوی این عمل سبب می‌شد که اعضای منافقین همه امید خود برای جدایی از این گروهک و بازگشت به آغوش خانواده را از دست بدهند و همچنین خانواده‌ها نیز از دستیابی به فرزندان و عزیزان خود ناامید شوند.
وی ادامه داد: در تشکیلات منافقین هر یک از اعضا که این کار را انجام بدهد با هدایایی تشویق می‌شود و اینگونه عنوان می‌کنند که این هدایا را مریم رجوی از فرانسه برای آنها فرستاده است و از این طریق سعی دارند تا همه نیروها را تشویق کنند تا به فاز آینده سوزی وارد شوند.
رجوی در نشست‌هایش خانواده را ام‌الفساد می‌نامید! و دیگر سرکردگان منافقین نیز به اعضای می‌گفتند که خانواده در تشکیلات رجوی فقط مسعود و مریم می باشند و باید به آنها تعهد داشته باشید و خانواده واقعی سبب فساد اشخاص می‌شود!
عبداللهی با اشاره به اینکه اقدامات گروهک منافقین سبب شده که وی و دیگر خانواده‌های اسیران فرقه رجوی شرمنده خانواده شهدا باشند، افزود: به فضل خدا و استمرار خانواده‌ها گروهک رجوی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و منافقین دیگر توان حبس اعضای خود را ندارند.
فرقه تروریستی منافقین به سبب ساختار تشکیلاتی و فرقه‌ای نیروهای خود را در فضای ایزوله و دور از اجتماع نگه می‌دارند و هم اکنون بسیاری از این اعضا سعی دارند تا از این گروهک جدا شوند اما به سبب تدابیر شدید امنیتی و تهدید به مرگ قادر به فرار از این گروهک نیستند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.