به دلیل محدودیت بودجه ناچار به کاهش اوزان شدیم

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان از شرکت فقط ۵ کاراته کار در مسابقات خبر داد و اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه ناچار به کاهش نفرات اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی ونزوئلا شدیم.

نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: محدودیت و مشکلات بودجه همچنان اعزام تیم های ملی ناشنوا به مسابقات را با مشکل مواجه می کند و اگرچه پیش از این قرار بود که تیم های رزمی ناشنوایان علیرغم آمادگی کامل به مسابقات ونزوئلا اعزام نشود اما در نهایت شرایط اعزام تیم های رزمی به ونزوئلا فراهم شد و کاراته کاران همراه با سایر ورزشکاران رزمی کار آماده مصاف با رقبای جهانی خود می شوند.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت بودجه مجبور به کاهش اوزان ورزشکاران کاراته به این مسابقات شده ایم و در شرایط فعلی در حال بررسی مسائل فنی ورزشکاران کاراته کار هستیم تا نفرات برتری را که از شانس مدال آوری بیشتری به نسبت ملی پوشان دیگر برخوردار هستند را اعزام کنیم تا حریفی قدرتمند برای رقبا محسوب شویم.

نگینی تصریح کرد: برای اعزام و انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات با مشکل مواجه شده ایم و با توجه به مشکلات مالی امکان اعزام کامل تیم ملی کاراته وجود ندارد لذا با دقت در حال انتخاب فرد شایسته تر هستیم تا حقی از ملی پوشان ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته ناشنوایان در مسابقات جهانی ونزوئلا در ۵ وزن، ۶۸-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ و بخش آزاد شرکت می کنند.

رئیس انجمن کاراته افزود: در شرایط فعلی نفرات نهایی اعزامی بعضی از اوزان مشخص شده است و در حال برگزاری مسابقات انتخابی هستیم تا کاراته کاری را که از لحاظ فنی مطلوب و حرفه ای تر است را اعزام کنیم.

وی افزود: در صورتی که فدراسیون با مشکلات و کمبود بودجه مواجه نبود می توانستیم با نفرات و قدرت بیشتری در مسابقات هنرهای رزمی ونزوئلا شرکت کنیم ضمن اینکه از لحاظ کسب تجربه نیز عیار تیم ملی کاراته افزایش می یافت اما متاسفانه شرایط اعزام تیم کامل فراهم نشده است و مجبوریم که با دقت و بررسی کامل افراد، تیم ملی اعزامی را انتخاب کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.