به دنبال ادعای مطرح شده در بسکتبال بانوان/ کرم‌زاده: فدراسیون پیگیری می‌کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سرمربی تیم بسکتبال صابری تهران درباره صحبت‌های اخیرش مبنی بر پیشنهاد بی‌شرمانه یکی از اسپانسرها iبه بازیکنان این تیم عنوان نمود که این موضوع از سوی رسانه‌ها بزرگنمایی شده و در این حد نبوده است.

صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: موضوعاتی که مطرح شده بود را iبه عنوان درد و دل iبه خبرنگار مورد نظر گفته بودم و عنوان نموده بودم که چنین مشکلاتی برای ورزش بانوان است و تنها مربوط iبه بسکتبال نمی باش.

صابری گفت: چنین چیزی که مطرح شده آن گونه نبوده که من عنوان نموده‌ام.

کرم زاده نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال هم در این رابطه اظهار نمود: اولین بار است که چنین اتفاقی افتاده و فدراسیون بسکتبال هم پیگیر این موضوع است.

وی ادامه داد: متاسفانه در رسانه‌ها این مساله را بزرگنمایی نموده‌اند. در اصل مربی این تیم iبه شکل درد و دل با خبرنگاری این موضوع را در میان گذاشته، اما این بحث در آن حدی نبوده که از سوی رسانه‌ها انتشار یافته و در اصل موضوع بزرگنمایی شده است.

کرم زاده افزود: من با مربی این تیم صحبت نمودم و ایشان گفته که می خواسته بگوید اسپانسرها از ورزش بانوان حمایت نمی‌کنند.

به گزارش تفسیری ایسنا، روز قبل از قول صابری عنوان شده بود: “یک تیم بسکتبال بانوان برای اینکه بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند و لباس بازیکنان را تامین کند، باید رو iبه اسپانسرهایی بزند و با پیشنهادات بی شرمانه‌ی اسپانسرها مواجه شود. اینجاست که می بینیم باید دستمان تو جیب خودمان باشد. شرکت‌هایی که برای حمایت مالی از تیم، با آنها صحبت نموده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان‌تر و لطیف‌تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا. یکی از اسپانسرها هفته قبل برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت ۱۰ و نیم شب با من تماس گرفته و می‌گوید آخر هفته کجایید؟ با چند بازیکن تیمت بیا و در ازای این کار، ۲۰۰ میلیون تومان iبه تیمت کمک می نمایم!”

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاتح لطفی:

    جقدر این کشور بدبخت است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.